Pro Dero:
Díky za objasnění. Pokud něco funguje, nemá smysl do toho vrtat (zasahovat zbytečně do "základů"). Současný vzhled "přelomu měsíce" občas vyžaduje otevřít dvě (obsahově zčásti překrývající se) okna. Pro informatika je to jen drobná kosmetická vada, neubírající na funkcionalitě.
Rášek: Existuje provázanost tohoto nesmyslného systému s dalšími vnitřnostmi Písmáka, takže oprava není triviální.
Pro Rášek:
> ...přímý dotaz na mlčící zástupce technické sekce...
Oni o tom vědí. Nebo jinak, slovy klasika: Oni to na mě vědí :-) (= pokus o intervenci, má-li mít kladný účinek, by měl být veden odjinud, než ode mne).
Děkuji za podporu + tiché avízo.
o zástupcích jakékoli sekce písmáka je známé, že neuvažují..tedy tuplem ne o změně
Děkuji všem diskutujícím za příspěvek, vyjadřující vlastní postoj. Ačkoli část z vás shledává "neodsekávání" měsíce za užitečné, z mlčení navštívivších zástupců technické sekce je patrno, že o změně se neuvažuje.
Kamil, hynajs: Vaše vzájemné "pochlebování" na mne působí zhruba stejně.
"Přechod do nového měsíce" je anachronismus. Omezování typu "určitý počet děl na určité období" mají pouze tehdá smysl, když používáme časové úseky v počtu hodin, dní, týdnů. Bez názvů dní a měsíců.
Omezení typu "...na tento měsíc" jsou nespravedlivá, nelogická a zastaralá. Do věku IT se vlastně vůbec nehodí.
velká světová láska a tak dále co já vím co všechny ty písmenka znamenaj...:D
hynajs + Kamil Sikora = VSLNNS
R - ne
M - ano
J - ne
E - ano
ještě nějaké dotazy? :D
takže jdeš, ano? rád bych to měl potvrzené..abych tě tu zítra zase neviděl, to by se mě vážně dotklo
HYNAJS: Ano, už odcházím. Není mou ambicí pohlavkovat provokatéry, protože ty nejsi nic jiného. Takových už tento server zažil stovky. Nic napsat neumíš, jen provokuješ druhé. Jakmile někdo něco napíše, nebo vytvoří, vždycky se objeví někdo jako ty! Začne rýpat a urážet. Slováci pro takové lidi mají trefné slovo: Podjebávač! A přesně to jsi. Podjebávač!!! Buď zdráv, podjebávači...
Hynajs, ty musíš být skutečně mimořádný pitomec. Už jsi uvažoval o tom, že by ses tím mohl živit? Stačí si koupit karavan, opatřit ho nápisem: "Největší blbec na světě - jedna minuta sto korun", a jsi v balíku. Lidi to rádi zaplatí, protože většího debila určitě ještě neviděli.
PS: Chudáky, který se neumí ani podepsat, vrcholně opovrhuji!!!
ani netušíš, co to slovo znamená..a snažíš se to dohonit velkým počtem úsměvů ve smajlu v domění, že si tě někdo všimne.. podpoří..jak trapné..že si neodešel na své fantastické stránky?
Hynajs je vskutku hoden svého věku. Jen malé děti nechápou ironii:)))))))))))))
kamil sikora je opravdu hoden svého titulu!
no je to vcelku trapné, to odseknutí a nevidím důvod proč by to tak mělo bývat
Odpověď je jednoduchá. Pokud máte podobné problémy, prostě své dílo z konce měsíce smažte a prvního vložte znovu:)))
Nepište povídky, piště básně. Povídky jsou už dávno překonané! /*
Jo, je to trochu nefér k povídkám uveřejněným ke konci měsíce.
Krom udržení historie při přechodu mě žádné lepší řešení nenapadá.