Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNáhradní díly
04. 08. 2012
11
14
1568
Autor
FAE BOMB
Náhradní díly
Doprdele, ksakru,
prej mám bloklou čakru!
Když nebudou u kartářky,
koupim jich pár v Makru...
14 názorů
FAE, tvá matka patrně reinkarnovala odněkud z Indie, když ovládá sanskrt... :o)))
Minulej tejden k nám přijel na návštěvu děda. Má parkinsona. Chtěl jsem dědu poctít urologickým čajem, takže jsem otevřel kredenc s úmyslem vyndat sváteční porcelánový servis. Máma se ke mě naklonila a pravila "Čakra ahrtaki". Když zachytila můj nechápavý pohled, šla do špajzu a vyndala dvě plechové nádoby. Později mi vysvětlila, že mi tím chtěla nenápadně naznačit "Čajovou konvici raději aluminiovou. A hrnek taky!"
Květoň Zahájský
06. 08. 2012
Já měl dojem, že je to nějaká plošná míra,že někdo může vlastnit několik čakrů pozemku.
Já myslím, že jsou to nějaké ty východní obchodní techniky - čakrujou tam s kde čím.
Děkuji za přečtení a případné tipy. Mimochodem, nevíte někdo, co je to čakra? Na její zablokování mě upozornil zedník, když přeměřoval nově postavenou zeď pomocí olovnice a pořád mu to nějak v mojí přítomnosti nešlo. Předpokládám, že do bude asi nějaká součást právě budovaného prasečího chlívku...?
Veselý smutek
06. 08. 2012Květoň Zahájský
05. 08. 2012brackenridge
05. 08. 2012
To jsem netušila, že má Makro v nabídce až takhle široký sortiment... :o))) *t