Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSú veci, a sú zas iné veci
Autor
les lilas
20 názorů
pro mě opět reálné, uvěřitelné, takových příběhů jsou na ulicích stovky, křičí na nás z chodníků a my je míjíme...a je dobré, že je někdo takhle vidí a umí sepsata sesbírat... ano, svět je přesně takový... záchvat bych z to neměla, spíš je mi občas trochu smutno...*
Postava Pišty se ti povedla, je vykreslena tak, že čtenáře zajímá, chce vědět, co s ním bude dál. Navíc se umíš docela šikovně vyjadřovat, takže i když povídka nemá výrazný příběh, čtení mě bavilo až do konce. Přesto si myslím, že by neuškodilo dodat vyprávění větší spád – některé popisné pasáže jsou trochu zdlouhavé, doporučuju proškrtat a (nebo) oživit pomocí dialogů. Takhle je máš vlastně až v závěru, kde ani neposouvají děj, jen „komentují“.
Pištův odchod od Eriky v závěru mě příliš nezasáhl, vlastně nevím, co si o něm myslet, protože jsi o Erice čtenáři vůbec nic neprozradil (kromě vzhledu), nevíme, jak ti dva spolu žili, jaká Erika byla, jak se chovala, takže k úvaze zůstává jen ta obecná moralita „opustil nemocnou“.
Pomerančová
06. 10. 2012Je to pravidelná měsíční soutěž, do které může kdokoliv nominovat text a kdokoliv hlasovat. V současné době je na hlavní straně upoutávka na nominace za září.