Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozor NEKUPOVAT!!!
Výběr: tóru.u
06. 09. 2012
8
34
4391
Autor
KlubkoRedaktorůSyčí
Vychází básnická sbírka Za nehty rez v edici H_aluze. K sehnání od 29.9.2012
Musím vás upozornit, že vycházející sbírka ZA NEHTY REZ je pro písmáky velice slabá. Autora sbírky jste zde mohli číst pod nicky UchoNaKoleji, TulipánZaPlotem, némocnáprópiska a ještě pod dalšími bezvýznamnějšími nicky.
Především pak odrazuji všechny bývalé a současné kritiky - redaktory.
Odůvodnění pro redaktory, kteří vědí, že poezie musí být sladce příjemná a že když není při čtení v ústech pocit cukrové vaty, nejedná se o poezii. Tak pro tyhle odborníky vložím úryvek z úvodníku.
Vyřídit si účty: s matkou, milenkou, kamarády, světem, tupostí; a s bolestí, selháním, se strachem. Vyřizovat si účty sám se sebou. Neustále, opakovaně… Báseň jako násilí – báseň jako klystýr.
Takže pro odborníky - slušňáky a dobráky typu a2a2a, hoďte na sbírku pětkrát voňavý bobeček!
Odůvodnění pro redaktory, kteří všechno podřizují ctižádosti. Kteří píší báseň především pro uznání a pak možná…? Pro ty, kteří pochvalu jiných provedou jen v případě, že se vyplatí a umete cestu k vlastnímu „vzestupu.“ Tak pro tyhle redaktory říkám, že já nikdy nebudu mít vliv na literární scéně a pro vaše manipulace v prosazování sebe sama, jsem já bezcenný. Proto redaktoři podobní ASI Eli.Benett, koupení sbírky je pro vás zbytečné.
Odůvodnění pro redaktory se žlučí, kteří naopak si myslí že píši tak dobře, že nejsou sto unést přečtené texty. Sem PRAVDĚPODOBNĚ patřil whispermoonlite a MOŽNÁ patří egil. Nenechte si zbytečně zalít žlučí mozek.
Tolik pro zdejší odborníky a arbitry kvality!
No a vy ostatní písmáci? Za poslední dva měsíce jsem zde uveřejni ale deset textů s průměrem jeden tip. Proto i pro vás doporučuji sbírku nebrat!
Bohužel básnická sbírka vychází nerozlučně s kvalitní časopisem H_aluze, takže časopis s nekvalitní sbírkou nakonec zapříčiní, že za 40Kč uděláte stále ještě dobrý kup.
edice H_aluze
řídí Alice Prajzentová
www.h-aluze.cz
redakce@h-aluze.cz
Vlado Matuška
Za nehty rez
Ilustrace Vlado Matuška
Obálka a sazba Miloš Makovský
Odpovědní redaktoři Alice Prajzentová a Tomáš Čada
Jazyková redakce Alice Prajzentová a Tomáš Čada
Úvodník Jindřich Jůzl
Tisk a knihařské zpracování VS TISK
Počet stran 8?
Samostatně neprodejná příloha
Literárně-kulturního časopisu H_aluze dvojčísla 20—21
34 názorů
Gratuluju, mám radost. (Provokativní tón už u tebe beru asi jako barvu vlasů.)
"Tento způsob sebeprezentace zdá se být poněkud nešťastným," dovolím si parafrázovat V. Vančuru.
Aššurballit
09. 09. 2012KlubkoRedaktorůSyčí
09. 09. 2012Aššurballit
09. 09. 2012brackenridge
08. 09. 2012Aššurballit
08. 09. 2012KlubkoRedaktorůSyčí
08. 09. 2012KlubkoRedaktorůSyčí
07. 09. 2012
..fajn pokus.
..ja si to rad precitam - 'ukazka' z uvodniku ma celkom zaujala.
..daj link na nejake texty - basne
..dakujem.
KlubkoRedaktorůSyčí
07. 09. 2012
néééééééé smaž to, to je ostuda!:D
každopádně upřímnou soustrast, asi jsi to neměl vůbec psát
a možná jsi měl rovnou spáchat sebevraždu
naštěstí se ještě pořád můžeš přihlásit pod jeden z tvých výše uvedených alternicků a udělat prohlášení, že byla tvoje identita sprostě zneužita a že chtěl takovýmto příspěvkem někdo pošpinit tvoje jméno
To je slabé - dokaž mi radši, proč bych si to koupit měl, protože po takovéhle "recenzi" to určitě neudělám ani jako ne-KRITIK!