Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesta
27. 09. 2012
19
36
3347
Autor
Čudla
Našli jsme cestu
po které spolu jdem
já šel dlouho sám
do cíle chci dojít s tebou
Pro tebe chci být lepší
snažím se dokud je čas
aby svět nebyl jen o mě
ale vše se týkalo nás
Každým dnem chci být jiný
a ty se ve mě nemýlila
snad jsem schopen změn
a mé sliby nebudou jen sen
Stůj při mě prosím
na té naší cestě
bez tebe k cíli nedojdu
36 názorů
Mě napadá spousta věcí těsně před probuzením a ještě v tom polospánku si říkám, že si to musím zapamatovat,ale stejně hned jak se proberu, všechno zapomenu. Díky za zastavení.
Je fajn,když se člověk chce stát lepším člověkem než byl dosud-tohle by se asi mělo týkat každého,leč realita je jiná.Je také hezké,když se jeden chce stát lepším pro někoho koho miluje,i když primárně by to měl chtít k vůli sobě samému.
PS:když nemůžu spát,taky mě napadá fůra všehomožného,akorát že většinu toho okamžitě zapomenu... :-D
Petr_Fonvald
01. 10. 2012
S takovou by mě moje láska asi brzo poslala do kopru - nesnáší skuhrání. Nic ve zlém - je fajn, že to máš nastavené jinak ;-) *t
HadrovaPanenka
01. 10. 2012
Floridore napadlo mě rčení: "není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". Z tvého pohledu to tak jistě je, ale co čtenář, to názor. I tak ti za tvůj děkuji a jsem rád, že sis udělal čas na přečtení. Rád tě tady uvidím i příště. A náladu jsi mi opravdu nezkazil. Nejsem až tak jeitný.
Promiň, ale asi ti zkazím sváteční Svatováclavskou náladu. O tvou báseň je zde velký zájem a sklízíš body, což ti přeji. Ale podle mě je tato básnn snůškou frází a klišé, se kterými v poezii nikam nedojdeš. Ještě jednou promiň. Zamysli se třeba nad tím, kolikrát slova a slovní spojení a myšlenky z tvé básně (ne doslova,samozřejmě) zaznívají v písničkách pop-musik.
bez tebe k cíli nedojdu
...nosná myšlenka a pointa pospolu - ve dvou se to lépe táhne*
Barefoot Rampancy
27. 09. 2012
Druhá a třetí strofa je ze života.
Jak už někdo přede mnou zmínil, je to pro vztah to nej...dů...
T*