Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuch duhy
Autor
Danny
12 názorů
Ten začátek je vcelku milý, pak přijdou zábavné a klišoidní formulace typu: ""Je mi dvacet..." pomyslel si, "a co jsem vlastně dokázal?" a pointa je dost nezáživná. Ale ta dětská psychika je myslím vyjádřena vcelku uvěřitelně.
Uvod me celkem zaujal, ale pointa je opravdu banalni. Je to hodne pritazene za vlasy.
Dětská fantazie a bezstarostnost, vystřídaná ve střední pasáži (nezralým) zamyšlením nad životními potížemi a nabízejícím se "univerzálním" slepým řešením, vyúsťuje v závěru v praktické přizpůsobení obecně přijímané virtuální pomůcky vlastním (nehlubokým) zkušenostem.Místy mám výhrady ke slohu (použité výrazy, pořadí sdělovaného, slovosled), ale celkově si troufám říct, že tahle povídka je jedna z autorových nejlepších.
Přiznám se, že mi závěr připadá dost banální. Tadeáš neví, co se sebou, tak se zkusí modlit ("dělal už ulítlejší věci") a zčistajasna všechno pochopí... Tyhle zjednodušené pravdy nejsou nic pro mě.
souhlas s Perushou dvacetiletý ještě není dostatečně vybejčenej
ale ta část s duhou a dětma je vymazlená :) a moc hezká
rybavkulichu
10. 10. 2012Minimalismus je sice fajn, ale tys ten text zkrouhnul nějak moc.
časť s deťmi je vyfarbená fajn
ale aby mladík, ktorý má 20 rokov sa videl stratený, že je bez baby a riešil to, či niečo dokázal?
to mi príde ustrelené ...
i duch duhy tam statil svoje kúzlo
Hergot Danny, to je nějaké moc jednoduché. Žádné kouzlo, žádné překvápko. Kde je v tom ten Duch Duhy? hm? :))