Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamilované básně
Výběr: hermit, hippiesanda
25. 01. 2002
5
0
1416
Autor
Bacilova_dcera
Můj milý
na hraní čas není
Změní se to však v okamžení
Dříve než bys řekl
tak už jdi
budeme oba sví
jen sví
Jiříku
hippiesanda
24. 04. 2004
..teda to je krásně bláznivé zamilování. Moje téměř 4- leté zlatíčko je stejné éro jako ta tvoje. Taky je zamilovaná ve školce do Lukáška, ale kamarádí ještě asi s dalšími 5 kluky a ty má taky ráda. S holkama moc nekamarádí, prý s nimi není sranda... tak ať ti tvá láska vydrží..
jo ještě: ty ženský fakt jdou ve vývoji asi napřed... já se poprvý zamiloval až ve druhý třídě... do P. M. ... a řádně jsem se o ni porval s A. K. ;o))))))
Více viz Pint (a vylož si to, jak chceš +o)))))
m.
Ahoj holka mame prave ted asi stejne favority i kdyz krome J(iriho) K. je to jeste L.S....takze jsme na tom mozna stejne :=)
Ahoj holka mame prave ted asi stejne favority i kdyz krome J(iriho) K. je to jeste L.S....takze jsme na tom mozna stejne :=)
Tyjo! tomu říkám vyspělá milostná poesie!!! I když já ji tu na Písmovi furt enem zdrbávám... óchorchró
chro i taťkovi ;o))))))))) (že miju taky na chvilu pučíš)
Hň hň
m.
Bacilova_dcera
31. 01. 2002
Tedy Hermite... že to získá pár tipů jsem tušil, ale že to dá někdo do výběru... ale fakt je, že se jí povedla.
Furt zamilovaná... prostě po mně. Kromě J. Ch. momentálně miluje ještě P. Z., ale J. Ch. podle všeho víc - překvapivě už ji to drží víc než rok a půl...