Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluva uživateli Jirka Metelka za přesunutí diskuze
Autor
Admin A
Drazí písmáci, kolegové, kamarádi.
Dovolte mi, abych se na tomto místě oficiálně a sám za sebe omluvil uživateli Jirka Metelka za to, že jsem mu přesunul diskuzi z hlavní strany.
Hluboce se za toto své pochybení stydím. Věř, Jirko Metelko, že trauma z tohoto pochybení v mém srdci zůstane navždy. Nenacházím dostatek vhodných slov, kterými bych se ti omluvil a kterými bych dostatečně vyjádřil lítost, která prostoupila mým srdcem.
Pokud mi prozradíš svou adresu, zašlu ti omluvu poštou
S veškerou úctou, zdrcený a hlubokou krizí procházející
Admin A
29 názorů
To ale přeci nic nemění na věci... jediné pozitivum - je to nadčasové...
a z mé strany něco jako nostalgie: když jsem tu začínal, bylo denně 2 až dvě a půl strany nových věcí. Podívej se, kolik se toho píše dnes... to je ovšem trochu mimo téma, ale já jsem si toho vědom. Ať se ti daří...
Promiňta starému muži: vy volové - místo abyste spolupracovali na kvalitě serveru, který byl celá léta vlajkovou lodí literárních webů, tak se tu hašteříte jak báby od necek, nesmyslně se urážíte a vzbuzujete
obraz desítky kohoutů boje
na jedné hromádce hnoje...
Nějaké dílčí střety tu byly vždycky, ale nějak totu houstne a teď, po skoro dvanácti letech tadytumé přítomnosti je Písmák už někde jinde, než jeho statut slibuje. No, je to vlastně fuk... za pár let tu bude místo Písmoně stejně IT minaret, z něhož poplynou lahodné zpěvy muezinů. Aspoň bude na co vzpomínat...
...a my blbci, místo poezie vymýšleli jeden na druhého nejrafinovanější útoky a urážky.
Jeden bez druhého jsme každý jen hovno...
a napsat "omluvám se sám za sebe".. patrně ani nebudeš nadán intelektem.
píšeš jak malé dítě. nejsi vtipný, nemáš styl. asi proto závidíš druhým, viď?
My se totiž máme navzájem rádi. Nepokrytecky rádi! :)
Ano, Heřmane, není to nic nového, že alternicky chodí do diskuzí souhlasit se sebou navzájem :)
Jirko, já si naštěstí to smazané můžu přečíst. Tvá energie, vynaložená do konstrukce textu, nepřišla vniveč!
Metelko, jako autor mám možnost mazat chujoviny pod svým dílem. Využívám tohoto práva a budu ti i nadále mazat cokoliv, co nesouvisí s tématem.
Činím tak jako autor, nikoliv jako admin.
Jasně, sekce adminů, zase jsem myslel v litevštině a mluvil v češtině...
jejdavilda
02. 01. 2013Copak Jarka Metelka, ten ti odpustí. Ale Jindra Hojerů ti rozbije ústa
Nemluvil jsem o sekci kritiků, ale adminů. To, co jsi zveřejnil, nevnímám jako omluvu, ale formu agrese. Navíc nechápu, proč - pokud se už chceš někomu omlouvat - tak neučiníš soukromě a děláš z toho událost.
Unisex 02.01.2013 18:10:52 - To je vytržené z kontextu, ta arogance byla reakce na metelkovy urážky.
Unisex, s tímhle nemá sekce kritiků, ani vrchní admin nic společného, vyvěsil jsem to sám za sebe, jelikož si metelka stěžoval, že omluva byla formální a jen od Graye.
Pokud budu sekcí vyzván, abych to odstranil, oznámím si to a událost odstraním.
Takto arogantní člověk tu dělá admina??
Admin A: "
"Nestal jsem se adminem, abych měl něčí respekt. O přesunutí chujovin nebudu nikoho informovat. Jestli nevíš, co patří na hlavní stranu, piš diskuze do šuplíku. Tečka."
Cítím v tom ironii (jakousi formu výsměchu tomu, komu se Admin A omlouvá). Navíc: pokud se Admin A omlouvá, čekal bych, že tak učiní pod svým nickem - ať je vidět, kdo vlastně pochybil. Velmi trapná záležitost tady na Písmáku hned začátkem roku. Myslím, že je to také vizitkou vrchního Admina, že takovouto pichlavou omluvu dovolí zveřejnit. Vrhá to stín na celou adminskou sekci. Doposud jsem žil v domnění, že se tu poměry změnili výrazně k lepšímu.
to je prdel, je tu sest prispevku, ale jen od ctyr lidi :-D alterovy raj :-)
armine smaz to, je to traparna.
Omluva se přijímá!
Octopus de Sade
02. 01. 2013neberte už tie drogy, ľudia...
Jirka Metelka 2
02. 01. 2013aleš-novák
02. 01. 2013tak to je hustý :o)