Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo je kdo?
Autor
oran
Zdravím přátelé,
přemýšlel jsem o tématu k diskusi a napadlo mne veřejné tipování,
kdo se skrývá za různými alternicky. Určitě budete mít spoustu tipů
kdo je kdo, my v anarchistické sekci se často přeme o možné identity.
Je jasné, že redaktorská sekce a sekce adminů má přehled, neboť
Dero je velmi zběhlý v komunikačních technologiích.
Za sebe bych chtěl upozornit, že jsem vlastníkem několika neutrálních
alterů, které však nejsou níže zmíněny.
zde uvádím seznam zajímavých alterů k odhalení:
1. Miluna Vošková
2. Básník v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou
3. Johny joint
4. Heřman
5. Sociálně angažovaná poezie
6. tetka vránová
7. Jirka Metelka
8. Zdenda
Pokud jevíte zájem o nějaký další váš tip pro odhalení alteru, po upozornění jej dopíši.
Tipujme tedy, dle uvedených čísel.
Váš oran.
74 názorů
dopadlo to tak, jak to nikdo nečekal, nick metelka bude marvin a zbytek je můj oblíbenec terapeut narvah.
Pro Jirka Metelka 2: >...Jak to tady dopadlo?...
Myslím, že dobře. Pátrání bylo zastaveno, všichni žijí, píší, radují se a Dero na to setrvale nemá čas.
Jirka Metelka 2
21. 10. 2013jakože "Já rozhodně jsem kdokoliv. Já nejsem někdo! Nejsem Umělec! Nejsem Pan Postmoderna"
basnika v pruhovanem triku mam v pratelich na fibicku! a muze to byt kdokoliv!
vindal drámo
01. 02. 2013Bigu, elegantní omezenost je roztomilá, ba nutná :) ah, vděčíme tomuto megasofistikovanému sereveru mnohero.. a hynajs je samozřejmě chroust, a Norsky kurvadrát nemá net, takže ani já, kam jen to spěje, je to napytel, tak zas někdy:)
vindal drámo
31. 01. 2013všichni jsou chroust .. i ty! muhe
pro duke alias narvah alias unisexi, tedy jeden clovek ze dvou, jejichz psani tu mam rad: voskova je uz objasnena, a herman urcite neni dero :-) ten nemude smrdet cele dny na chatu :-)
je otazka, jestli herman nejsi treba ty.
dítě_na_skleníku
29. 01. 2013tos měl nebo měla ale říct hned, o tom bych se nepřela. passé možná, ale pořád docela hezké passé. tak jsem si zalaškovali nebo zalaškovaly a můžeme se vrátit k práci.
dítě_na_skleníku
29. 01. 2013oran jistě dovolí.
dítě_na_skleníku
29. 01. 2013právě proto mám dutati právě tady
dítě_na_skleníku
29. 01. 2013flipus, o mou nezpochybnitelnou krásu a pupek světa tu ale vůbec nejde... a o tom, mám-li ucpaný šnorchl na správném místě, nebo nemám, rozhoduje ředitelka zeměkoule a to jsem já.
dítě_na_skleníku
29. 01. 2013nad náplní životů některých by se člověk zrovna rozplakal...
Sociálně angažovaná poezie
29. 01. 2013Sociálně angažovaná poezie
29. 01. 2013tak ted tedy tipy za mne:
1. Miluna Vošková - rene vanek (gratulujeme)
2. Básník v pruhovaném triku - marking machine (90%)
3. Johny joint - ? ale jiste to neni Basnik v pruhovanem
4. Heřman - ? muze to byt i johny joint
5. Sociálně angažovaná poezie - marking machine (70%)
6. tetka vránová - Marking machine (90%)
dale nasleduji charakeristiky nicku (nikoli osob, za nimi schovanymi)
Basnik: inteligentni, chytry, egoisticky, soustredi se na jedno protiosobni tema, misty agresivni, sprosty, ukojeni v extremnich polohach lidskych emoci.
johny joint: to same jako basnik, navic momentalne nevidi svetlo na konci tunelu
Heřman: je to muz, komplexne vytvorena postava, tipuje dila! vytvari kluby, neni agresivni, vzdy dobra nalada tupeho cloveka, kreativni.. hermana muzu :-)
Heřman stoji za objasneni..
hermane, tak to dilo udelej znovu a nedavej si tam ten automaticky tip a je to vyresene.
jo, jeste jsem se chtel ujistit, ze admin A opravdu smazal hermana, z duvodu, ktere uvadi, protoze by to mohlo vyvolat konspiracni teorie, ze nekoho kryje..
po shlednuti komentaru, muzeme konstatovat: nick miluna jsme spolecnymi silami autorizovali, nick zdenda je autenticky, stary nick, ktery tedy nebudeme resit, stejne tak jako jirka metelka. Pracujme s dalsimi pojmy, velmi nasnade jsou zde uvadena pojmenovani jako marking machine a vt marvin, ja sam mam tipy, cim vic bude tipovani, tim vice to trefime.. pojdme do toho.
Heřmane, oba dva mnou smazané odkazy obsahují &akce=addtip
Jeden odkaz je ve formě textu, druhý je klikací.
Heřmane, žádná vykonstruovaná lež, tvůj odkaz na tvé dílo obsahoval "akce=addtip", tzn. že každý, kdo na odkaz klikne, dá tvému dílu tip.
To je jasné porušení pravidel Písmáka.
Jirka Metelka 2
27. 01. 2013Jirka Metelka 2
27. 01. 2013Básník v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou rozhodně není nikdo z tipovaných, je to někdo inteligentní
tahle diskuse je rozhodne zajimavejsi, nez 95% zdejsi literarni produkce. nehlede na to, ze nektere z techto alteru, umi evidentne psat. jestli te to trapi, nemusis se ucastnit :-)
Tahle diskuse působí dojmem, jako by důležitější a zajímavější než samotná tvorba bylo kdo a pod jakými jmény dělal nebo dělá na Písmáku bordel. Opravdu je potřeba potenciální záškodníky tímhle způsobem vyzdvihovat nad ostatní autory?
omylem jsem smazal tipy od Tangens_Omega36, zde je tedy opet uvadim:
Tangens_Omega36:
1. René Vaněk.
2. Marking Machine (?).
3. Sotva vím, že tu je...
4. Nevím (tuším).
5. ?
6. Marking Machine.
7. ?
8. ?
Předávám štafetu. ;-)
budu mazat tipovani tech, kterych se o tyka a zaroven tech nicku, u nichz predpokladam ze zkusenosti, ze jsou altery techto alteru.
(na jejich komenty se samozrejme muzete podivat, delam to pouze pro prehlednost) :-).