Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePerly československé kinematografie – 2. díl
Autor
Kočkodan
23 názorů
Býval jsme velkým filmovým fanouškem, takže jsem se dobře pobavil :-)
Občas mě vtípky podobného druhu taky napadají - třeba svého času "Jonák a Melicharová". A na sto procent jsme se sešli v "Eliška má ráda vysočinu" - akorát já jsem měl na mysli salám...
Jarmila_Maršálová
20. 02. 2013Nahý yeti a já Jak otupit doktoru ptáčka aneb konec proutníků v Čechách Hodíme se k sobě, sviňáčku? Moč klavíristy Jen se tak trochu třísknout Martel, prosím Ovulace mé dcery Dobří holubi se ztrácejí Pražská štětka Díky za každou novou ránu Výroba střívek v Čechách Tuneláři Zdivočela ze mne - to už zvládl novák! Hnusíme si pomáhat Oběti a plazi Šamotáři Exhumoval jsem anglického krále s*u*p*r*o*v*n*í* )))
Tajemství smradu v Karpatech, O princezně Jasněnce a krákorajícím pěvci, Hlas uhu, Oběti a plazi :-))))) Skvělé jsou i další.
TIP a díky za pobavení :-)))
Kdo by tápal jako já, tady má malého pomocníka:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_%C4%8Desk%C3%BDch_film%C5%AF
Omývali nejen tátu, omývali z toho i mě (a přiznávám se bez mučení, že v těch novějších jsem se taky kapku ztrácela) :-))) *t
Evženie Brambůrková
11. 02. 2013To ses ale zase vyřádil. Až z toho chudák Kuky zvrací*
aleš-novák
11. 02. 2013Vrhni první! to mě rozsekalo :o)))