Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDALŠÍ PÍSMÁCKÁ STORY
Autor
hyperbolik
Ještě v sobotu jsem našel na gauči její vlas. Cvrnkal jsem do něj prstem tak dlouho, až konečně spadl na podlahu.
opravdu to myslim vážně
ne
nemá to cenu
k ničemu dobrýmu by to nevedlo
ale jo
to víš že zapomeneš
určitě
Chvíli jsem se urputně mračil na dotěrné slunce a pak jsem šel postavit vodu na čaj. Do přehrávače jsem nacpal Berlioze, vzápětí jsem však zjistil, že to nesnesu. Jedině možná Cestu na popraviště, ale to by zase vyžadovalo najít jiné CD. Zbytečná námaha.
máš tu tak úžasný věci
fakt
nikdo nemá takovou sbírku cédéček
nikdo
Voda už skoro vyskákala z konvice. Zalil jsem sáček v hrnečku a otevřel skříňku s léky.
Nikdo nemá takovou sbírku prášků na spaní. Nikdo.
Naskládal jsem krabičky na stůl a díval se na ně.
Zapnul jsem počítač. Tomu čaji bude trvat aspoň půl hodiny, než bude k pití. Přece si nespálím jazyk.
hlavně už mi nevolej
jen se to tim všechno zhoršuje
víš
Kliknul jsem na připojení. Vždycky je dobré vědět, co se děje. Úplně vždycky.
Zprávy. Poslanci se dohadují o novele. Ušklíbl jsem se. Představil jsem si poslance, jak debatují nad literárním útvarem a hned jsem pobaveně naťukal přehled literárních stránek.
Ferdyšovy pokusy. Hm. Moje netradiční sci-fi povídky. No jo, no. Trocha poezie o přírodě. Básničky z prváku. Povídky z našeho města. Marxistická díla. Pohádky o zvířátkách. To je síla. Internetem proti depresi, vážení.
někdy mi přijdeš zvláštní
Písmák. Haha, písmák, tam snad píše F.L.Věk, ne? Už aby ten čaj konečně vychladl.
30 tisíc děl.
To si dělají srandu?
Koneckonců, zapít se to dá i studeným, tahle autorka rozhodně stojí za kompletní přečtení.
Dobře, tak tedy uvařím další.
(* k l i n g *)
No a co, že cena za připojení přesáhla 150 korun. Záleží na tom snad?
[ O.K. ]
máš málo odpovědnosti
A hele, tohle je fakt síla. Proč to nikdo nedal do výběru? To tam ti redaktoři stávkujou nebo co?
Co kdybych si založil nick?
líbí se mi
jak píšeš
má to náladu
Dobře.
A hele, pabouk už existuje. Tak co třeba .... eee... hyperbolik? Jo, to by šlo.
Ty pitomé krabičky jsem naházel opět do skříňky, na stole se totiž nevyjímaly dobře.
Věci patří na svá místa.