Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO lidech (a psech)
Autor
Marcela.K.
13 názorů
Marcela.K.
17. 05. 2013guy, budu se těšit - i když nevím o čem chceš polemizovat.
Jani, dík...taky se mi ta věta líbí a moc mě potěšilo, že i Tobě :-) Budu se snažit, už je načase...
rupe, divila bych se, kdyby sis nedokázal přečíst, co píšu a těší mě to, že rozumíš i nepsanému...dík
hanko...dík :-)
Lakrov, ano, i já doufám, že lidí, kteří prominou svým zvířecím miláčkům ledacos, je většina, ale o nich tento text není. Možná bys měl číst pomaleji...
Podle mého to není zamyšlení nad tím, jak se lidé chovají k domácím mazlíčkům. A Písmák taky není to pravé místo, kde to máme řešit. Tak tedy: podle mého názoru je dílko napsáno čtivě a obratně. Líbí se mi tvoje dialogy. Navíc tuším, kam (na koho) míříš závěrečným posláním.
"Mezi očka pak vháčkovala několik úsměvů." To je krásná věta! Víc takových vět... a úsměvů mezi očky :-)
Marcela.K.
16. 05. 2013Diano, ani takhle jsem to nemyslela :-) Šlo mi spíš o "přátele", než o rodinu a ten "útulek" měl být v uvozovkách...ale dík za úsměv.
Marcela.K.
16. 05. 2013Diano, máš jistě pravdu, ale já tím svým dovětkem mířila jinam...pouštím si do života už jen takové lidi, co mě po pár letech nestrčí do útulku :-)
Díky za zastavení, komentář.
gabi, Tobě taky.
I našim zvířátkům bylo občas vyhrožováno, někdy se dokonce ocitla na přechodnou dobu "ve výkonu trestu" -- obvykle za nekontrolovanou (nebo možná cílenou) činnost koncové (výstupní) části těla. Brzy to však pominulo a doufám, že podobně odpouštěníschopných lidí je většina; ačkoli si mnoho z nich neuvědomuje paralelu s růží nebo liškou, sepsanou před (téměř) sto lety.