Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaká byla první Offline redakce?

07. 06. 2013
3
32
1163
Autor
Max Hutar

Sešli jsme se v dobré společnosti, přítomni byli egil, Lyryk, StvN, Olga Peková, egilův Kamarád Honza, egilova Pája, a jediný z písmáckého uživatelstva (holoto!!!) dorazil Sen, který byl mnou a StvNem pokusně okomentován (jeho dílo, ne osoba). Proběhlo to hladce, došlo i na výměnu rýpanců a názorů o literatuře. A dokonce na kutí nějakých redakčních plánů (teď už doopravdy), chystá se jistý retrospektivní projekt, o kterém budete včas informováni.

Příští offline redakce zatím termín nemá, snad někdy v létě, takže nezoufejte (však vy nezoufáte). Příště si autory ke kritizování přivlečeme násilím, bude-li to nutné. Anebo zas jen zajdem na pivo.

Nebraní netu vážně zdar!


32 názorů

zasil
17. 06. 2013
Dát tip

Taky jsem chtěl dorazit, ale jelikož byste neměli co okomentovat, zašel jsem radši na pivo s Fíkem (Max i pes)


zasil
17. 06. 2013
Dát tip

Dorazil Sen?

Ten co tu nemá ani jeden text?

Tak to je dobrej autor :)))



Fouraix
10. 06. 2013
Dát tip
musel jsem prát a taky luxovat, věřte třídní, nechci se vymlouvat Né, pětku né, já jsem v tom nevinně, tak prosím pětku ne, tak prosím pětku ne

Max Hutar
10. 06. 2013
Dát tip

:-D

Máš pravdu, začíná to být čím dál stejnější...


Max Hutar
09. 06. 2013
Dát tip

Shitstorm je slangový výraz pro diskusi, která se vymkla kontrole, asi jako když hurikán smete kadiboudu. Indispozice stojí za zvážení, dík.


Mám dotaz - co je to shitstorm? Neumím moc dobře anglicky,  snažím se rozšiřovat slovní zásobu, kdykoliv je to možné...

Technická připomínka  -  když to dáš jako indispozici, nebudeš muset nic mazat, ubude ti práce.


Max Hutar
09. 06. 2013
Dát tip

Diskuse promazána od malého shitstormu. Kdo máte chuť, rozklikněte si.


Pája
07. 06. 2013
Dát tip

 zajdem a zajdem ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru