Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seve městech /---/
Autor
jaza
„není zde dobrý vzduch, vidím jeho modré barvy“
oproti zdi, okr starých nohou
sykot
a sykot čepelí
o hodinu svit protíná
výlohu čtenářů
---------------------------------------------------------------------------------------------------
zastávky
a jiná místa měst
mizí v toleranci mlhy
krajnice po okamžicích
děrují černé stopy
uvnitř stejné vrásky
jak pravidelnost nocí
11 názorů
Jestli tady někdo ubližuje městu a město zase jemu, tak já se v tom vidím. V celém tom celku tak člověčím.
Pokud někdo ale chtěl říci snad, že ta mlžnost již není vševypovídající, nepokládaje ji za záměr, souhlas. Ale ono se to vytříbí.
zdravím Tě, hlavně vedle sebe koukám vůbec nefungujou. Především první věc je velice konkrétní příběh... Váhal jsem jaké dvě nové-čerstvé věci dát vedle sebe.. děkuji za reakce.
test redakce je přenádherně vyzývavé, dyť jo
že to nazýváš testem redakce, vnímám jako něco zbytečně vyzývavé.
První část po čitelném začátku, který formálně není příliš nápaditý, ale budí očekávání, jak s tím naložíš, následuje několik nastřelených, na mne jednoznačně jednostranně záporně působících veršů, které budí dojem "aha, zase nějaká kritika městské cizoty, chladu, apod."
Druhá část sice koresponduje svým obsahem s částí první, ale verše na mně působí uceleně, nápaditě a především jako poezie, líbí se mi a jako samostatný celek bez úvodní části ji umím snadno a se sympatií přijat, poněvadž nemají tu nadbytečnou ostrost první části a za již zmíněným pocitem cizoty lze nalézt i pocit stesku, nostalgie, tedy opačný rozměr.
Souhlas s vk, je to jen takový náčrt. Na to, jak málo je to úderné, je to velmi krátké.
"Jen jakési mlhavé žížaly slovné oblačností válejí se a rozplývají se před mým zrakem."