Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOvocná přesnídávka
18. 02. 2002
4
0
1286
Autor
Brunhilda
Ovocná přesnídávka
Pokažená třešňových not sled
Opakující se motivy
Když za bílými zdmi
Tepou chromé ruce
Bezpochybné
Trhají jahodové minuty
Z celoživotního kalendáře
Nenáviděná přesnídávka
Rozemleté ovoce
Tvrdošíjný li-či klíč
Béře se na zádech
Nese téměř mrtvou malinovou laň
jo, to je presne to, co chci!!! este si nejsem jista, jak to udelam, ale za pokus to stoji, konec koncu, hérečka sem celkem dobra..:))
nuitík: tak raci koncim.....du zjistovat, jak sem hloupa a zapomnetliva.....ucit se, ucit se, ucit se....
nuitík: život je krutej! a jak říká pan peck, je třeb asi uvědomit, že každej to ma těžký...ach!
:o))))
nuitík: život je krutej! a jak říká pan peck, je třeb asi uvědomit, že každej to ma těžký...ach!
:o))))
nuitík: si hrozne hloupa, nevzdelana a nechapava ;o))))))))))))))))))))) hůůů
hůůůůůů, vážně? Já čekala, že mi to vyvrátíš a zase jen to kruté ano, máš pravdu :o))))
Brun: no něco s matkou a Bohem...asi bude nejlepčí když si pro to skákneš někam do knihovny :))) příjemné počteníčko přeju!! (druhá knížka od téže autorky, která u nás vyšla - Vášeň - je taky moc dobrá...)
chmmm...popremyslim, az prectu milion knih na prijimacky, tak to udelam!
jo, precti si vasen pro broskve, dyz uz sme u tech uletu, od very chase
líbí se mi, jak je to celý pěkně barevný a ovocně dobrý...ale jinak mi to moc neříká...asi jsem ignorant? hůůůů
je to hodně dááávno :( ale moc se mi to líbilo :o)
nastin obsah, treba si vzpomenu....neco s matkou...
Astalavista
18. 02. 2002
bohužel tohle jsem nepobrala...napadlo mě k tomu jen že na světě nejsou jen pomeranče...