Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepřečtené kritiky
Autor
Lakrov
Po odstávce Písmáku (konec prosince 2013) a technických úpravách směřujících ke zrychlení odezvy databáze došlo ke stavu, kdy po zobrazení nově obdržených kritik, tj.:
kliknutím na vyžlucené Nové kritiky (ve „sloupci nástrojů“ /vlevo/)
nebo kliknutím na Moje ––> Kritiky (z horní lišty)
jsou v poli Všechny kritiky zobrazeny pouze ty kritiky, které byly podány do konce loňského (2013) roku a dříve. Letošní (2014) kritiky zobrazeny nejsou (ačkoli v číselném údaji, informujícím o počtu nepřečtených kritik, zahrnuty jsou).
Není vyloučené, že podobnou „dezinformovaností“ jsou postižena i avíza a zprávy, což je ovšem z pozice uživatele těžko zjistitelné.
Setkali jste se někdo s výše popsaným stavem, nebo je tím postiženo jen mé „konto“?
Jelikož se nejedná o „pravou“ diskusi, do pátku 10.1.2014 tento dotaz do pléna zruším.
Děkuji za související odpovědi.
39 názorů
Richard Hrob
09. 01. 2014Co se týká zobrazování kritik, ta mne to postihlo také. Dnes už je vše v pořádku. Mám ovšem jeden dotaz, v poslední době mi písmák přijde nesnesitelně pomalý. Je to jen můj pocit, nebo tak tak je i v jiných případech?
Pro Dero: Při zmínce o databázově nezvládnutelném množství záznamů "Moje --> Kritiky" a po (neúspěšném) pokusu ("Označit vše" + "Zrušit označené") o hromadné odstranění tohoto typu záznamů ze svého konta, vyústivší v pracné a dosud nedokončné postupné odstraňování těchto záznamů mě napadlo, že podobným zahlcením historií obdržených kritik jsou nejspíš zatížena i mnohá další uživatelská konta. Nebylo by možné (a užitečné) odstranit tuto historii jaksi šmahem? a ponechat třeba jen poslední rok nebo posledních 100 nebo jen nepřečtené kritiky. Historické záznamy o obdržených, leč přečtených kritikách mi totiž připadají dost k ničemu.
Podobné omezení by pak mohlo být aplikováno i na "Poslední kritiky autora".http://www.pismak.cz/index.php?data=lastcrit&id=nnnn
Myslím, že pokud by to Písmáku pomohlo, nikdo by si nestěžoval, nýbrž naopak ocenil, že se mu vrátila někdejší svižnost. Při stávající odezvě je totiž Písmák prakticky nepoužitelný.
aleš-novák
09. 01. 2014"posledních 100 lidí, kteří dílo četli"
Ano, tabulka, která tato data udržuje, na konci roku havarovala. Protože byla zároveň zdrojem výkonnostních problémů, rozhodl jsem se seznam čtenářů osekat na sto posledních s tím, že data před rokem 2014 zůstanou už nedostupná. Postupně se připravte na to, že seznam čtenářů může zmizet úplně, či se jeho charakter může dále proměnit, protože na jeho udržování na serveru není při počtu >400 000 děl ani výkon, ani místo.
Z poslední laviny kritik k této diskusi (udržuji je ve stavu "nepřečtené") vyplývá, že ony ve výpisu nezobrazované kritiky nejsou všechny letošní, jak to původně vypadalo, nýbrž jen asi 5-10 posledních (nejmladších) kritik. Budu to ještě sledovat.