Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTelevisor Selena
Autor
MKbaby
Na statku při selat selekci,
řekl jsem: "Tohle sele chci!"
Nevím, jak asi vám tohle vyzní.
Zkrátka mám přijímač selevizní!
30 názorů
Z Florence je to skoro kousek - co by kamenem dohodil a zbytek doplivl :)
nemozem sa predsa tesit sama na seba, tesim sa na Teba s Alegnou a kacickou...staci mi ist z Florence za nosom po lubeznej voni pecenej kacky:)
jej, Alegnicko, to je super, Vianoce tu mame uz o osem mesiacov, i ja sa uz zacinam mohutne tesit na trio - Alegna, MKB a kachnicka:)
tak dobře, Vy dva, prosím, upřesněte mi to alespoň jeden den předem, abych stihla obstarat kačenku, nechci ji chovat v lednici, mám raději čerstvou :), zatím se budu těšit
Já tento víkend také nestíhám, dovolil bych si ale vzít Hanku za slovo a ocekávat ji před Vánoci. Ono je to beztak za chvíli :)
Alegnicko, tento vikend to nestiham, budem na Vas aspon tuho mysliet a predstavovat si, ako to u Vas vonia a bradicky sa lesknu :)
U mna to vidim najskor tak na predvianocnu Prahu:)
Mňam, mňam :) Jestli přijedeš do Prahy, ozvi se :) Ale jestli nepřijedeš, ozvi se taky!
8hanka: Díky za milou návštěvu, Hani, už jsem myslel, že jsi emigrovala :)
Evženie Brambůrková
05. 04. 2014Dieta typu "Nežrat" od doc.Rajko Dolečka byla tak dobrá pro vtipy.*
Diana: Máš recht, když si vzpomenu na některé strašlivé pořady... Já mám ovšem prd co mluvit, v jedenácti letech jsem účinkoval v Pionýrské vlaštovce :)
Televizí Selena
přizabil jsem jelena,
nechtěl koukat na zprávy,
fláknul sebou do trávy :)