Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestébla
Autor
StvN
20 názorů
Tak to je princip haiku. Kromě toho litratura není o tom, aby se psalo o neznámých jevech :) tenhle argument byzřejmě rozbil každé dílo. Dostojevskij, to jsi neviděl ten jev, že někdo někoho zabil pro peníze? Proč o tom píšeš knížky? Hemingway, neivděl jsi válku, proč o tom píšeš? Známý jev. Atd.
Pokud fouká vítr, stébla se ohýbají. Ještě jsi neviděl tento jev? Máš tady prima kamarády ( 10Tipů) spíše neúpřimné lidi, kteří odkliknou kdejaký blaf. Tak mě to dojalo, že i já ti dala Tip.
Tak je to haiku, těžko brát haiku jako reprezentativní dílo, i když by třeba v rámci žánru obstálo.
tak nevím, jestli tohle byla zrovna trefa na reprezentativní dílo autora, ale líbí se mi graficky a pak ta asociace, že
tonoucí se stébla chytá..
Dobrý den,báseň se mi líbí především proto že se stébla ohbýají vždy když fouká vítr.
textu tvoří přesah jeho grafické znázornění. A vlastně proč ne, je to zajímavý nápad
Darmo-šlap
09. 04. 2014Nic. Stébla se ohýbají, protože fouká vítr. Žádný přesah a ještě ke všemu polopaticky vysvětleno: Kdybyste se ptali, proč se ta stébla ohýbají, tak je to proto, že fouká vítr :-).
Buď je to na mě příliš inteligentní, nebo příliš málo - každopádně v tom nic nevidím...