Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáznam o oblíbenosti zvěře na dvoře
Autor
Radka1284
BŘEZEN
Máme na zahradě kosy. Jsou všem lhostejní. Babička s dědou je někdy sledují, jak loví žížaly z trávníku.
DUBEN
Na dvorku se objevil brouk, který žere naše dřevěné sochy. Všichni se bojí brouka a vzývají kosa, ať více létá k nám a brouky sežere.
KVĚTEN
Brouk už se dále neukazuje. Všichni velebí kosa.
ČERVEN
Sousedi si pořídili kočku. První den se kocháme, jak je krásná. Druhý den vlezla k nám na dvorek a chtěla sežrat kosa. Uvědomujeme si silnou nenávist ke kočce. Kočka se stává psancem. Děda s taťkou ji chtějí zabít. Sousedské vztahy se začínají narušovat poté, co soused přistihne dědu s jeho kočkou v ruce.
SRPEN
Kočka k nám již nechodí. Všichni jsou spokojeni a pozorují kosy na dvorku.
ZÁŘÍ
Dozrálo víno. Skoro všechno sežrali kosi. Děda domlouvá zapůjčení kočky. Kosi opouští náš dvorek. Zbytek hroznů sežraly vosy.
ŘÍJEN
Z dřevěných soch vylézá nová dávka brouků, které starý brouk nakladl do dřeva v dubnu. Děda říká, že dvorek vybetonuje.
18 názorů
Savage Flame
10. 05. 2022Připomíná mi to trochu zimu v Massachusetts, to mě taky bavilo. ;) Díky. ;) S.F.
Správně - vybetonovat co se dá a pro sichr vybít vše živé v dosahu.
Tak to má být... human rules.
Evženie Brambůrková
02. 06. 2014Tak to je konečně něco veselého. :-)))*
Může! Mě to rozhodně pobavilo. A stejně si tiše sama pro sebe čekám, kdy přijdeš s pořádnou povídkou. Vsadím se, že bys ji uměla :-)