Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex66 - 68x (Březnové, Tiše, Nesu)
Autor
Můra73
Březnové ráno -
přes zvuky vichru v břízách
zpívá skřivánek.
„Tiše! Tichoučce!“ -
pavouci zavinují
panenku z dětství.
Nesu ti zrní
ptáčku ranní zpěváčku -
jen zobej! a mlč
23 názorů
CarverIsBack2
20. 09. 2014*
Mně se nejvíc líbí to poslední, přišlo mi hrozně vtipné... mj. se mi tam líbí i ta "pohádková" parafráze "ptáčku ranní zpěváčku", jako bych se ocitl na chvíli někde úplně jinde - a byl to příjemný výlet.
67 výborná - priama, prostá, čistá. Ten dojem ešte znásobuje opakovanie rovnakej začiatočnej slabiky v 2. a 3. verši.
Darmo-šlap
20. 06. 2014;Prostřední se mi líbí.
Normálně zjišťuji, že bych se v tom mohl hnípat naprosto zbytečně. Akorát Tě ten ptáček neměl budit tak brzy, vyřídím mu to. Ještě dnes.
(mne zase budí kocour Šeďa alias Strýc Baloun - nějaký mix ruské modré, ale jelikož nepracuji a on kastrólkem nedohodí, směju se a dám mu granule).
Stárnoucí vlk
18. 06. 2014jo! ... *
a tohle mi nedělej, jak teď mám vybrat to nej .. každé jedno je výborné .. každé má něco jiného do sebe ..
já mám březen moc ráda...právě pro tohle a spoustu jiných věcí... pro předjaří....
Evženie Brambůrková
17. 06. 2014Je v tom půvab, radost.*
všechny na tom byly podobně, tak si teď vzájemně dodávají odvahu :o)
... moc děkuju za těch pár vět