Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAntiexaktní
01. 03. 2002
16
0
3392
Autor
Petula
Z krunýře prachu
pavoučích křídel
raracha hrachu
třaskavý příděl
Netopýr závojem
prokrouží v kouzni
žhna mlna výbojem
modrozář kouzlí
Půlnoční hodiny
třináctkrát bijí
ve světě za skříní
bytosti žijí...
Do snů číš vylije
pravá tvář světa
Fyziko, chemie,
je s vámi veta!
Petulo, tvé potěšující proroctví jsem hned zapsala :o) když nejhorší je, že některé věci třeba pocítí jeden, a nepocítí druhý :o) většinou pocítí básník, nepocítí akademický vědec :o)
Jarodějčí... to bylo pro to největší štístko... aby to taky fungovalo...
No právě, Jarodějko!
Tyto podivné "moderní exaktní" PAvědy se poslední dobou otřásají v základech, neboť strnulá akademická půda devatenáctého století je jim už těsná.
Tato změna se začala odehrávat již koncem dvacátého století a předpokládám, že již během století tohoto se ukáže, jak nedokonalé bylo jejich "vědecky vysvětlitelné" pojetí světa.
Prostě vše je složitější a věci se dějí skrytě i viditelně a slyšitelně i přesto, že by je snad mohl nějaký "akademický vědec" starého vědeckého přesvědčení spatřit, uslyšet, nahmatat, ochutnat či očichat...
On by je měl POCÍTIT, jenže co se nedá změřit prý neexistuje!
PcháááÁ!
░/-_-\░
:-)
Petulo, pouč primitiva: co je to kouzeň? Že by něco na způsob slovíček z Alenky, několik významů napěchovaných do jednoho slova? Kouzlo, z nějž jde bázeň?
kdyby Wopík tuhle krásu nezařadil do klubu, možná bych ji přehlídla, a to by mi bylo sto let líto ! nevím co je to veta, a proto poslednímu řádku nerozumím, ale vůbec mi to nevadí, říkám si
Fyziko, chemie,
učím se létat ! :o)
bezva, na poslední dva řadky čekam cely ty roky, co chodim do skoly... fujfujfuj
:)
Astalavista
01. 03. 2002
Slovníček:
► MLNO – starší český název pro elektřinu a její výboje (porovnej ruské MOLNIJA pro BLESK)
► KOUZEŇ – výklenek, někdy i větší, že se do něj vejde například smeták...
► VETA – konec, nezvratitelné ukončení (asi z latiny, mezinárodně používané slovo)
Jé, děkuju, že jste mne nezabili... :o) ░▒▓-_-▓▒░
Jé, děkuju, že jste mne nezabili... :o) ░▒▓-_-▓▒░
děkuju Petulko, dosud jsem znala jenom veto, projev nesouhlasu, který může zrušit něčeho platnost :o)
obohatila jsem si slovník, ale existenci jakéhokoliv konce popírám, odmítám, a oddaluji :o))) fyzikálně je to vyloučené :o) a chemicky ? pch