Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRej
Výběr: Lyryk
04. 03. 2002
9
0
1914
Autor
Duba
Rej
Ať tančí rýhy kánoí
lastuří břicha
cípem perly probodaná
Ať tančí rozjívená země
satelit čela
z odvrácené strany
kmeny modřínů
a vyleštěné hrany
Ať tančí brouci
knížata hovního bálu
sestřičky krásy
piha aureálu
dloužená střecha
azurového stavení
mdlící máj vlasy páření
Ať tančí bližní sirotkovy
šlechtici panny děcka vdovy
pláně sad pivo mládí
rozpadlé víno
kůže hadí
Ať tančí mléko
i jeho kráva
Ať tančí seno
zdechlá tráva
vítr v očích
červi moji
Zetlelé Bylo
nepostojí.
Koukám, žemáte s Fasem společnou zálibu: dopisování přes kritiky. Měbytonevadilo, kdybych mezitím nezapoměla co jsem chtěla napsat....zuřím!!!!
Je to pěkné...tančeme!
*)
No, prejt už k tomu má o něco blíž, klobása by tam taky byla...a kremžská hořčice.....:o))
První dnešní četba - a hned potěšila. Sice tomu rozumím jako ti brouci, ale je to nápadité.
Jo holka, ještě jsem tě neviděl... Záleží na provedení, zpracování, důmyslu detailů, robustnosti, designu, fortelnosti, eleganci, vybavení - výtaná je napříkad výbava v elektrice atd...
Pchá, my se budem dřít a Ty budeš šlapat...to tak.....něco, za něco! :o)
Nuitík: Cože, ty jsi holčenčí??? Co děláš v mojí škodovce? Koukej padat, darmožroutko, nebo Ti ukážu... :-)))
Jinak vám všem děkuju. Až takovej zážitek to nebude. Pochybuju, že to někdo z nás už zažil. :-)))
Duba: Brekeke, to si říká gentleman!!! :o/
nemůžu být alespoň vejfuk??? hůůůůůůůůůů
Hohóóóóó, jezdíš na raketový pohon??? :o)
OKí, bude mi ctí být brzdovou destičkou :o)
Co já taky? Já se jen připomínám, že jako jsem taký holčenčího pohlaví...božííínku :o)
ať tančí dead can dance :o) hezký, nejvíc se mi líbí ta poslední...no, vlastně asi všechny, hovní bál :o)))*