Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRamonin rumenec
Výběr:
27. 01. 2000
9
0
3049
Autor
Ramona
Ona je vůně, jen květem snít
setkání v mlze uskutečnit
snad byla uvnitř kůže had
růže muže, co ruce plakal dát
rty uměl žil trn obejít
tuš dechu z nich toužil pít
nektarem snů se vyplnit.
~ ~ ~
Don´t_worry
11. 07. 2004
Ramonko....
já se v tom hrozně plácám a ráchám...ale je to děsně fain...(i když mi není zrovna do běhu...nebo do skoku...to je jedno:c))
Tak se těším že s Tvýma existencema budu pojídat povidlový buchty na náměstí:c)))))))
*!
Děkuji vám ! Ty jsi cvok Salo, Ty ani nečti arénu..
Janisko, myslela jsem, že mě někdo praštil skleněnou koulí, když jsem četla od Bacila reportáž ze srazu v Jihlavě, vždyť víš.. Janis byla pro mě vždy jenom fiktivní
~ ~ ~
To je ÚŽASNÉ!!!!!!!*********!*!*!
Řadím k Nej! ...ale tam jsi mi už dávno :-)))))))
a naprostý souhlas s Prokletím :-))))))))
Jen 4 tipy? ...skrblictví u závisti :-))))) anebo stáli a nedýchali? :-)))))))))))))
Ramiz_Achundov
12. 12. 2000
*Ramonin ruměnec: hele, uvažovalas někdy o tom kontaktovat vydavatele? zkus to, protže OPRAVDU umíš psát ... máš nádherné prology, je jich někdy škoda pro prolog, mohly by z nich být krásné básně
Břízu: dík, krásná kritika
m.
...vlnka po klidné hladině vlní se, o ničem neví. Zafičel vítr - hladina jiná je, vysvitne slunce klid duše opět na povrch vypluje.
...alespoň to tak cítím.
TIP
...alespoň to tak cítím.
TIP
No Ramonko ja se přiznám že nechápu z té básně příliš mnoho...jediné co cítím, že to tak nějak krásně zní a maluje to v mé fantazii hezké obrázky. A mezi námi... co chtít od poezie víc?
Promiň Ram, já jsem fakt IQ moc nepobral, ale občas mám prostě takovej záblesk myšlení, a zatímco jindy tím většinou trpí poezie, tentokrát jsi to prostě odnesla ty... :-))))
Ten prolog jsem nečetl, ale mám pocit, že to dílko jo... jak je to možný?
BTW: Asi jsem už pochopil podstatu maléru u Maldora.
BTW: Asi jsem už pochopil podstatu maléru u Maldora.
Miroslawek
28. 01. 2000
Tome ...
Lyryku, já děkuji tobě každým tvrdým "y" ;-)
Azi, tak to tě nebudu zachraňovat ! :-)
Merle, teď mě zlobíš, vždy čtu ve tvých kritikách pro Krytyka, jak nic nechápeš, a teď, když se mi to nejmíň hodí se ti blýská ;-)
Miroslawku, dík
Lyryku, já děkuji tobě každým tvrdým "y" ;-)
Azi, tak to tě nebudu zachraňovat ! :-)
Merle, teď mě zlobíš, vždy čtu ve tvých kritikách pro Krytyka, jak nic nechápeš, a teď, když se mi to nejmíň hodí se ti blýská ;-)
Miroslawku, dík