A tohle já si přečtu až poté, co jsme se setkali na Šuplíku o 1/4 roku později! Merlitko, když se o někom zmíníš, je dobré poslat mu avízko.
Ale ten březnový Šuplík byl opravdu vydařený!
Jé a já ti ho neposlala, viď? Tak alespoň teď :o))
Pokouším se o úsměv... zatím není moc přesvědčivý, ale snažím se :o))
Nezabíjet!!! Proklí, ani nevíš, o koho bys přišel :o)))
Teda Bacílku, my jsme si fakt měli dlouze promluvit, jak se tak dívám na tu kritiku nad sebou!!! Ty si nepamatuješ to pravidlo o úsměvu? :o)) Mně se zdá, že to musíme napravit!!!! Co nejdřív!!!!
Merlítko, mně se teď zrovna úsměvy tak úplně nedaří, ale z toho Ty si přece nemusíš vůbec nic dělat :-)) A trochu se přece jen usmívám při pomyšlení, že Tě příště uvidím.. třeba bude i něco dřív než příští Šuplík...
Merlitko, ani nevíš, jak hrozně moc mě to mrzí... Ale viď, že přijdeš příště a dáš se mi poznat? Prosííííííííííííííííííííííííím, smutně koukám...
Jasně Bacílku, někdy příště se vrhnu po hlavěnce na seznamování. A Ty budeš mezi prvními, neboj. Takže žádné smutné oči, ale úsměv :o))))
Jasně Bacílku, někdy příště se vrhnu po hlavěnce na seznamování. A Ty budeš mezi prvními, neboj. Takže žádné smutné oči, ale úsměv :o))))
zabiju! zabiju!!! ;o)
příště víc křič: Merlitáááá, Merlitááá na prodéééj ;o))
m.
Merlita: věřím a tak trochu (vlastně co breptám, hodně!) Vám v Brnisku ty Šuplíky závidím... Přeju, aby se stejně vydařily příští!
Son :)))))
Merlítko... Ty osobo, to ses nemohla přihlásit, že jsi to Ty? Kdybych já aspoň tušil, která jsi byla Ty... jako že netuším :-((( to mě hrozně mrzí a stává se to jediným šrámem na jinak squělém včerejším Šuplíku - že jsem o Tobě nevěděl a nepopovídali jsme si :-((((((((((((((
A já jo, a já jo :o)))))))))
A mám radoooost :o))
A něco ti tu.... počkeeeej... nechám.... no tak... kde jenom je, aha, v kapsičce... taky tady, na... ☼
A nezívej a jdi se radši vyspinkat ;o)
jestli je kazdej suplik tak skvelej jako vcera, budu tam spat ve spacaku !
Popravdě Bacílku, několikrát jsem se k tobě šinula, a tys mi nevědomě upláchl! :o)))))
A protože se mi opravdu chtělo spinkat, nečekala jsem moc dlouho. Ty jo, taková hrubka!!! Stydím se a jdu to opraviti!!! :o))))
OPRAVERNO!!! Jak to, že jsem si toho nevšimla v tom školním spěchu!!!!