Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeznámé dívce
06. 03. 2002
11
0
2009
Autor
montyjack
Zraněné dívčí dlaně
a v očích tvrdost skal
tváří se odhodlaně
statečně skrývá žal
Na klíně pokladnička
a úsměv místo díků
to naději svou hýčká
s bolestí mučedníků
Je jako ostrov v moři
a nese si svůj kříž
snad plná snů co shoří
když Ty to dovolíš ...
....jsem udýchaná, moje křidýlka na všechno nestačí.... přišla jsem.. pozdě.....?..... na tu holčičku si nevzpomínám... aspoň nepamatuju... a teď.... u Prioru vídám jenom hruškové koláče..... kde je ta holčička....? Víš o ní něco......?
a že mi schází další básnička...... vlaštoviččí.... ☼.... nemáš nějakou...? Třeba za sluníčko...... a nebo hruškovej koláč :o).....
Psychopat: Hmm, ne ;) Ale mozna se zname. To vis, svet je malej a navic jsme oba z Olomouce ;)
Matyjustin
13. 05. 2002
Děkuji za Vaše příspěvky
Další diskuse na toto téma je zde:
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=45295
(Viz auditoria - Písmák lidem ?)
Děkuji
montyjack
A pokud fungují html tagy stačí kliknout:
Klik ;)
Monty ja tyhle lidi znam mozna az prilis dobre, taky jsem ji dala nejake penizky a chci verit tomu, ze to opravdu bylo na elektricky vozik...
...basen to byla krasna a myslenka taky...
Montyjack, máš krásný nápad, určitě se najde dost peněz,. ale jak to zorganizovat ?
Založit nějakou nadaci ?
A safra ;) Rád bych předeslal, že smyslem tohoto příspěvku není tahat z někoho peníze. Jde mi jen o obecnou myšlenku (zatím ;)). Má otázka tedy zní : Je tu vůbec ochota něco takového podpořit ? A pokud ano, jakým způsobem něco takového zvládnout a to jak formálně tak organizačně ? Toť prozatím vše. ;) Díky.
no...myslím že ochota se najde...
založ konta, napiš tady číslo konta a důvod proč Ti tam ty prachy maj posílat a potom dolož, že jsi ty peníze použil doopravdy na to co jsi psal...
Montyjack: Jednak, Tip, jednak, pokud se ti to podaří, tak s mojí stovkou počítej i kdybych si měla půjčit.
Vídám ji poměrně často..a nechci říct, že je mi jí líto-protože není, už jen proto že lítost je určitě to poslední co by potřebovala...
A vždycky se zatím nějaka ta drobná mince našla;o)
Dotaz na hlavouny:
Je možné, aby s tím občanské sdružení Písmák formálně a organizačně pomohlo ? ;)
Vím, že to vypadá jako zatraceně ohavná výmluva a sama se stydím za to, že s takovou musím ven, ale... rovnou se přiznávám, že ač bych moc chtěla a v pozdější době to jistě půjde, moje současná peňauzní situace s takovou stovkou nepočítá... vážně ne :(.
Věřím ale, že kumulace potřebných korunek potrvá (jestli na ní vůbec dojde) tak dostatečně dlouho, že se moje šrajtofle do té doby zmátoří...
Promiňte.
montyjack: (nejsme hlavoun) pokud vím, sdružení peníze nemá. ani si nejsem jistej jestli podobnou věc může zaštítit.... pošlu avi Lyrykovi
moje šrajtofle se po poznání a procitnutí, kolik ještě musím vrazit do toho zatraceného plesu úplně sesypala :o/
Yenn: Vůbec jsem o tobě nepochyboval. ;) Mimochodem, pokud se ozve dost lidí, tak asi budu potřebovat pomoc. ;)
Vim ;)
Ne, "avi", jako ze od tohoto dila posilam aviza tem, o nichz si myslim, ze by bylo dobre, aby si toto dilo precetli.
taky kolem ní téměř každý den chodím..a myslím, že jsem jí tu stovku už dohromady dal...a máš naprostou pravdu..!*