Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOhryzaná kost
Výběr: Lyryk
07. 03. 2002
2
0
2232
Autor
hurricane
Připadám si
jako ohryzaná kost.
Nakousaná
odhozená
vyschlá
kost.
Už ne bílá -
jen šedivá
pod nánosy prachu
zašlá
tlející
ohryzaná kost.
Přiběhne pes
aby mě očichal
oslintal
zahrabal .
Připadám si,
jako ohryzaná kost.
Mé zdání
se časem naplní.
Vážím si vaší snahy :-) nic ve zlém - já se chtěl jen dobrat obnažených pojmů :-))) krásný den
nech je hurrríí :-))) definovat pojem fráze nedokážou a pokud ano...
teprve pak se tím zabývej :-)))
Vzhledem k tomu, že jsem dostal avi, myslíš to i na mne . . .
Já netvrdím, že jsou to fráze . . .
Jen na mne Tvá báseň působí tak jak jsem ji popsal, prostě trochu laciněji než bych býval byl schopen přejít . . .
Nesmím snad vyjadřovat "negativní postoje"?
Lasy.
Lasy.
milý Lasy: vyjadřovat negativní postoje samozřejmě vyjadřovat musíš, ale také bys měl myslet mírně na příjemce...
Ty možná víš cos' myslel tím lacinějším než toto dílko, ale my to nechápeme, že je tato báseň lacinější než ... jaká???
než Nezval nebo Seifert nebo Holan nebo ???
Aby bylo jasno: já jsem vám velice vděčná za jakoukoli kritiku,
tu kladnou i tu zápornou: něco někomu nalhávat jen proto,že...
nemá smysl.Ráda se dozvídám objektivní kritiku :o))
takže díky Vám za každé,každičké Vaše slovo - a že jich tu není zrovna nejmíň :o))
i objektivní kritika je většinou dosti subjektivní...
fráze, o kterých jsem mluvila, se mi s dílem možná asociovaly spíš, než že by z ní "trčely"...
báseň je fajn a má atmosféru... a ta na mne právě zaútočila...
je těžké někomu říct, že je něco "laciné". kdosi kdysi řekl "Neznám větší depresi než je ta moje." Když píšeš o ohryzané kosti, dobře víš proč.
Na druhou stranu v jiných lidech tvé obrazy vytvářejí jiné "odrazy", nebo je třeba nevytvářejí vůbec, a z toho pak plynou kritiky... které nikdy nejsou "objektivní", i kdyby jejich autoři sebevíc chtěli...
Promiň, dost těžko to popisuji, ale "odraz této bnsáně" ve mne není nejhezčí a jsem si vědom, že je to hlavne MŮJ VLATNÍ SUBJEKTIVNÍ POCIT, ale od toho jsme všici tady, ne?
Nenašel jsem lepší slova, kterými vyřknout to co jsem chtěl, ale na druhou stranu jsem nechtěl jen zůstat v tupě mlčícím davu, i když vím, že mlčet ještě neznamená "býti tupým" spíše naopak /mnohdy/ . ..
už mne to unavuje, co ještě k tomu mám dodat ? . . .
Lasy.
Pointa drsná a jasná, ale . . .
Prostě mi to nějak nesedí . . .
Zní mi to hrozně lacině (já vím, sám mám co říkat, ale . . .)
promiň . . .
Lasy.
s tou ohryzanou kosti se opakujes moc casto na to, aby to mohlo byt dobre...