Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAktualita
31. 01. 2000
5
0
2268
Autor
Lampář
zmačkaný noviny z roku před spoustou let
na dně krabice od čehosi
čekaly celou tu dobu na mne
byl jsem překvapenej
jak byl tehdy svět černobílej
zmačkaný noviny z roku kdy zabili
Martina Luthera Kinga
na dně krabice od čehosi
čekaly celou tu dobu na mne
byl jsem překvapenej
jak byl tehdy svět černobílej
zmačkaný noviny z roku kdy zabili
Martina Luthera Kinga
Konstantinidisová
05. 06. 2001
... tak za tohle máš ode mě TIpíka ... to je ... pa-rád - ní ní ní ... opravdu dobré ... moc dobré ..
Mám sklon pomačkané noviny narovnávať, a krabice od čohosi, podrobiť bližšej obhliadke. Aby som zistila od čoho ! Tvoja báseň vo mne zanechala pocit zvedavosti, takej nespokojnej. Tie noviny si nemôžem prečítať.. ty, ty , ty ! ak mi teraz narastie dlhý nos, nebudem dočiahnuť na tlačítko "Dát jako tip" ! :-)
líbí,děkuju za kritiku, byl to skutečně jedinej den, psal jsem od 6,30 ráno přesně do půlnoci,měl jsem z toho docela dost, proto ta v ulfarite nakonec...
K Tobě:řekl jsem líbí, ale možná jsi se mohl dostat hlopubš, nechtěl-li jsi ale, pak slova Tvá jsou v pořádku...
Mnoho lebek !
m.
K Tobě:řekl jsem líbí, ale možná jsi se mohl dostat hlopubš, nechtěl-li jsi ale, pak slova Tvá jsou v pořádku...
Mnoho lebek !
m.
je to samozřejmě dobrý, ale žeby ses dnes ještě něčemu divil, nebo byl překvapenej, neni to snad
jen další utvrzení ?
jen další utvrzení ?
Osobní: Jsem úplně... (ale zase slušně vychovaná...), částečně mi to došlo až po přečtení první kritiky:)) Aha, a ten zbytek až po napsání tý mojí:)))) Ach jo... lepší už to nebude...
Věcná: Ovšem ta básnička je fajnová:-)
Věcná: Ovšem ta básnička je fajnová:-)
Miroslawek
31. 01. 2000
Lampi : dobrý.
Tyhle krátký vypoentovaný věcičky se mi od tebe fakt líbí.
Tyhle krátký vypoentovaný věcičky se mi od tebe fakt líbí.