Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex94x
Autor
Můra73
Chaloupka v lukách -
místo tátových kytek
kdosi sází strom.
16 názorů
Marcela.K.
25. 09. 2015...do oblíbených jdeš...nevím, proč jsem tě tam dosud neměla...Možná, ten nick ;-)
Já jsem ani v nejmenším nechtěla naznačit,že bys od někoho
opisovala.
Děkuji ti za vysvětlení,jak jsi své haiku myslela.Já jsem ho pochopila
úplně jinak.Nevím,jestli to není na škodu,když některá haiku jsou tak
mnohovýznamová.(V to počítám i svoje haiku - samozřejmě !)
Promenlivynick
15. 07. 2015přísahal bych, že jsem už v tomto životě na něco podobného tip dával.
Ani za nic ho však nemohu najít.
Tak když tedy nemohu najít kytku, dávám ti strom .
Talu ben Kohelet
13. 07. 2015Krásné, díky. :-) *
Evženie Brambůrková
12. 07. 2015/T
Nepochopeny
12. 07. 2015Mne sa na tom páči ten povzdych, akýsi vzdialený smútok, no pritom to nie je patetické.
Takto ano, takto mi lahodí :)
P.S. To haiku, co uvedla Umbratica: moc fajn obraz, ale - omlouvám se autorovi i Umbratici, že si dovoluji - mnohem účinnější by byl, kdyby byl bez "se nachází"; jenže - to by už nebylo haiku, že? :)
Umbratica, CarverlsBack2; k epigonství nemám dobrý vztah. Ten Carverlsův text se mi líbil natolik, že je možné, že mě nechtě ovlivnil, a já rozhodně nechci jít takovou cestou, z textu: Pohledem přes plot měním blíž k předchozí verzi. A díky za jemné upozornění, nedošlo by mi to.
Umbratica, ten text, který jsi tu uvedla se mi moc líbí, nicméně tenhle text vychází z mých pocitů po letošním prodání "rodné" chalupy v Krkonoších. Začátkem července jsem byla ve vsi za příbuznými a na hrobech, jela jsem pod "naším" kopcem. Na zmíněný text jsem při psaní nevzpomněla.
Tohle tvoje haiku mi velmi připomenulo
dílo Carverfsbacka2 :(Autora rosím za prominutí,že přepisuji
haiku bez jeho svolení)
Pracovní tábor
Stín vězně se nachází
venku za plotem
Připadá mi,žes navázala na toto haiku a proto přidávám tip.