Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePáteční kafe
Autor
art
Páteční ráno
Páteční ráno kafe
kouř tak
prosycený vlhkem klesá na
prsa a tichá
prostorná skříň
na kraji chodby se stránkou a otiskem prstu a moci
pokleku před člověkem.
Páteční kafe
Páteční kafe ráno
tak vlk
klesá prosycený kouřem na
tichá a prostorná
prsa na kraji chodby se stránkou prstu a otiskem loci
pokleku skříní před člověkem.
11 názorů
Arte, po staletí, možná tisíciletí, byl zápis básně pokynem pro recitaci, téměř tím, čím jsou v hudbě noty. Tvoje otázka jasně ukázala, že už tomu tak není. Proč to tedy dále rozvádět?
Safiáne, když ono slovo recitace vs. forma vs. fragentarizace vs. polytematika vs. ... je pro mě klíčová pro interpretaci komentáře. Pokud použiješ slovo recitace, a já za tím tuším jiný obsah, pak je to pořád jen o ,,tušení". Proto se ptám, co je tím, co ti překáží? Vytváření překážek pro (a teď doslova) recitaci, je vždy součástí toho, co píši a chápal bych to pozitivně.
Arte, myslím, že ne. Co bychom ještě mohli dodat k tomu, co bylo řečeno?
Arte, když tomu nerozumíš, asi bych ti to těžko vysvětloval. Od redaktora poezie bych takovou otázku nečekal. Ale díky za ni, dává odpověď na řadu jiných.
mně asi fací forma, která se mi blbě čte i snahy recitovat, ale pohromadě to drží a ta druhá je pro mě akorát do nálady*
Kdybych to měl recitovat tak, jak je to napsáno, asi bych se u toho přerazil.
Jako dvojbáseň zajímavé (ale nedotažené) retro.