Ty jo. To je super!!!!Možná by se dalo najít nějaký lepší vyjádření mejch pocitů, ale potěš pámbu, mě nic nepadá. No tak prostě tip a zbytek je v mý hlavě... :o)))
Prolog - super. jinak píšeš bezva hluboký texty. jen tak dál.
Kraaaasne takove opredene nejakym zvlastním hrejivym poutem tajemne lasky...!*******
Ano,
na rozdíl od mnohých výše, se mi zdá, že jsou tam některá slova nadbytečná.
[
Já vám, ode mne, ukecané a užvaněné to sedí, že...]
Ale nakonec jsem se krásou textu, tím, jak postupuje a rozvíji se, jak mne vtahuje a jak je vesele invenční ve slůvkách mazlení, ve slůvkách zamilování, nadchal, že nelze jinak!
||/-_-\|| dává «*»
P.S. Mám z básničky moc hezký pocit! Děkuji!
Blonci, to není otázka líbení se a nelíbení se ... to je o zasahování. To se nepochybně děje a cestou od tvých básní ke mně hodně bolestivě hluboko... a o čem jiném je vlastně poezie? Vypisovat sama sebe do slov.
Presne ako hermit...zasiahne a nepustí...
jO, me se fak na Tvym ramenu mooc libilo:-) musime se domluvit
a prijedes, nebo prijedu ja, ju? moc se tesim.
moc se líbilo, a prože jsem Lev i tulák v citech i tulení dávám si ji mezi nejoblíbenější.
Tohle je opravdu báseń v próze. Líbí se mi. Do výběru. I když v tom možná nebudu podpořen, ale nějak cítím, že to tam patří.
*
Jakoby to byla nějaká - pro mě - úplně nová forma, na kterou si teprve zvykám. Jo!
Ta basen na mne pusobi, prevracim ji ze vsech stran a hledam...
je to skvěle napsaný...a dá se v tom krásně toulat ...nebo tulit :-)
a stejně se o Tebe nepřestanu bát........
m.
Tohle urcite patri do vyberu!
Z nekolika duvodu: krasne a znepokojujici
zajimave, ze menis velikost fontu - cela basen vypadala jako cerici se ve vode, asi tak jako vse, co v basni bylo a chodilo okolo ni a nekdy i mne.
Da se z toho vytoulat :)
bylo by to dobry i jako utrzek filmu - neco ve stylu Samotari - drazdi me otazka nakolik jsou podobne uvahy "ceske" , nakolik odrazem snad zmenene doby a nakolik vecne.
TIP, cestne uznani a pratelske pozdravy
hermite, budes podporen :o)
*V* cet jsem to uz asi 5x a jo, budu znova...
jA to fak nechnapu, jak muzes psat tak krasny a dojemny basnicky, kdyz vskutku, veskutecnosti a ne prez kabely, modemy a takovy sracky, ses takova vesela hromada.
T
já vám všem fakt moc díky...
foukám Proklímu do Bena, aby se vópravdů nebálo :o))... som tu a celkom v poriadku... (no, občas... dyť to zname...)
tOjinku, zase Tě moc moc pres tyhle sracky hladim (nesnasim to takhle...) a moc chci, abys mi zase u nejakych prednesu spinkal na rameni... moc se mi styska...
dabli... sama nevim, co Ti vlastne mam rikat, tak rikam ze to tam ale nekde je a muzem si dat treba zavosa, kdo to prvni najde... :)
hermit, Bix, Tom, Košilela a ostatni: ja jsem fakt rada, ze v mych vecech neco nachazite, ale mam-li se uprimne vyjadrit, nemuzu pochopit, co se Vam na tehle znechucenych srackach muze libit....
... asi tak. Ja totiz neumim psat jen tak, tak se kolem sebe obcas poohlidnu...
ach jo
:o)
fakt diky všem
blonci.
to neni spravedlivy, ty to nejdes prvni, to je jasny ;o(
kdybysme aspoň znali.......
;o)
m.
No tedy... A citulák je úžasné slovo...
dabli: Miluju Tě, Lvíče????
Miluju Tě, Lvíče!!!!!!!!
Miluju Tě, Lvíče????
Řekni, Lvíče...
Bloncinko, tos mi moc neporadila, ted uz nevim fakt nic...:o)))) a mozna je to tak napsany na moji dlani, ale me to proste neda spat (pac jsem zviratko zvedavy uz do prirody ;o))) )
*****!
tak...libi se mi prolog, dobre to uvozuje...
pak se mi libi to hrani se slovy, odvozovani ruznych vyznamu, to je peknej napad...
a celkova atmosfera a duse ty basne se mi libi...
proste jo *! pocte jsem si dobre, dekuju :o)
(akorat, ten posledni radek...proc je tam prvni otaznik a za nim spousta vykricniku?tam se to da vylozit vselijak, a unika-li mi tohle, unika mi cely vyusteni basne...)
Prológ - fakt ! Dobrý...
Pocitovo som ticho, štýlovo sedí...ku koncu sa to začína dvíhať...a pri slove "v bocích" ma pichlo...ani neviem, prečo...