Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot Františka
Autor
Herr_Jaroslav
Přečtěte si, co se stalo Františkovi. V první fázi to byl úžasně spokojený člověk. Hodní rodiče, přijatelně adaptovaná manželka, dvě děti. Nikdo z jeho krve netrpěl hmotnou nouzí. Dobré to bylo.
A potom začala fáze druhá. Františkova maminka potkala pana Alzheimera a ztratila kontakt se světem. Potom umřela. Její choť ji do měsíce následoval, život pro něj ztratil smysl. Rok Františkovi nestačil, aby ztrátu rodičů kompletně oželel a přibylo další neštěstí. Manželka vezla jedno dítě z dětského tábora a v půli cesty se na plno srazili s autobusem. Oba mrtví.
Františkovi, napůl šílenému bolestí, zbyl malý Jiřík. Hlídal ho ve dne v noci, ale jakási nemoc mu přesto proklouzla a zavrtala se do posledního človíčka, který mu na světě zbyl. Za půl roku už mu nezbyl nikdo.
Sídliště pak bylo jednoho večera svědkem toho, jak František vyšel na balkón a strašlivě zařval: "Už mě s tím umíráním všichni serete!"
15 názorů
král bramborových lidí
23. 02. 2016To je ta správná dávka humoru!
Užuž čekám, že tahle statisticky nepravděpodobná černá kronika spěje k nějakému tragickému konci, a v tom mě poslení věta téměř rozesměje. Hezký návod, jak přijít na jiné myšlenky -- a nemusí jít zrovna o život. Tip.
Herr_Jaroslav
03. 01. 2016Kočkodan: Ano, v dobrém rozmaru píši podobné humoresky :)
aleš-novák
03. 01. 2016ani tasemnice mu nezbyla? smutné...
Herr_Jaroslav
03. 01. 2016Prosecký: Ty autor pozabíjel v prvním vydání
Herr_Jaroslav
03. 01. 2016gabi: nemluv sprostě, kurrrrrrva! :)
skúsil si prilákať aj čitateľa, ktorého odrádza dlhý text? tento raz si sa s tým naozaj nesral. a mne sa to páči!*