Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKamarádky nacukrovo
Autor
Movsar
Umlčeni do neonů
Byl nám dán hlas, abychom se staly němými. Ryby v elektronické síti možností. Hladinou noci svítí neony milionů a milionů displejů a tuční pokrokem techniky. Je to krásný výjev 21. století. Nahlížen z kosmu, optikou věčnosti.
Mlčení o podstatném
Jsi svědkem tohoto století, éry závratných technologií a rozvrácených manželství. Člověk se do něj vlámal dveřmi otevřenými na průvan. A vše zdokumentoval v high resolution, jen o tom podstatném mlčí, nechává to vanout pryč. Mlčení o podstatném. Bude i tvé svědectví němé?
O padání
Koupeš se v slunci podoben Aztékovi koupajícímu se v krvi. Pak padáš jako obětina někam dolů, stále padáš, své srdce už nespatříš. Ne ovšem teprve od nyní, zůstalo vyvržené jinde a dávno, s první láskou u gymnaziálních vrat, snad. Nebyl nakonec ten krutý kmen z džungle jen svírán resentimenty, když se mstil na dávno zpuchřelých pumpách?
Parking, talking, shopping
Pátek odpoledne, rodiny se vydaly k zbožíbraní. Parking, talking, shopping, Z reproduktorů se snáší hudba, co má uspávat do konzumních snů. Tak nějak podobně se snášel v moskevském divadle fentanyl a uspával zajatce do nenávratna. Je ale z věčných konzumišť návratu?
Kamarádky nacukrovo
Kamarádky mezi sebe postavily kávu a piškotový koláč, fetiše setkání. Chystají se obětovat dlouhé chvíli. A budou v řeči celé nacukrovo, jako piškot budou máčet slovo a pak ho po rtěnce válet k údivu těch, co umějí odezírat ze rtů. Muži kolem už (ode)zírají.
12 názorů
aleš-novák
07. 03. 2016mlčení jehňátka o podstatném...na cestě z věčných nákupišť do nekonečných dluhovišť...
Marcela.K.
07. 03. 2016Myslím, že odezíráš velmi dobře :-) na 5 nic neměň. Je to přesně tak - i s tou rtěnkou. (mimochodem - já ji nepoužívám ;-)
Promiň ... :o) ... "Mlčení ..." a " O padání" fajn, "Kamarádky ..."? Super
díky, lilie, tak te´d se v tom vyznat, jedna kritika 5. ztrhá, te´d zas že je fajn.díky.
díky lalulá za pohled, možná je v té poslední moc obrázků přiepených k sobě.