Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVykradl mě ReLé... co teď?
Autor
Kolobajda
Vykradl mě ReLé - co teď?
Navzdory dnešnímu Boho trendu
nakoupil rýmy v second-handu
a stejně jak rozvitá s holou větou
nějak se mu ty rýmy s rýmou pletou
3.11. jsem zde vložil
Hnojivo je hojivé
Za chlívky máme hnojiště
pro naše kohouty pravé bojiště
zarputilí soupeři zde mají arénu
a já jsem si hnojem vyléčil gangrénu
A dnes zveřejnil MISTR:
BOJIŠTĚ I HNOJIŠTĚ
Všechna různá bojiště,
avšak i též hnojiště
našeho (známého?) světa
(Kéž zamrzla by věta!),
jsou zatím nekonečná...
Sestra nenávist věčná.
Snad, tedy, dejme tomu.
Bohužel, navíc, k tomu.
*/Praha (12. 3. 2016) Vázané verše
17 názorů
Aleši: no jo, ale ten den se stal hlavním fanouškem rele, ale asi je to tak, jak píšeš...
aleš-novák
14. 03. 2016Gora: nepodléhej paranoie...to, že se tu někdo náhodně objeví v časové souslednosti s čímkoli, nic neznamená...
To by se pak i "náhlé" zjevení agáty5 dalo vykládat jako že ji někdo uměle vytvořil, aby mohl víc provokovat...:o)
Agát, jsme na tom podobně, několik měsíců jsem netušila, že vpravo nahoře rozklikneš, kdo tipuje, ba i seznam lidí, kteří dílko četli.. a ten koudok. se tu zčistajasna vynořil po jedné neshodě relé s Kolobajdou...
sepotvkorunachstromu
13. 03. 2016..agáto..kdo tipuje se přece můžeš podívat :)
Agáto: Christie by to odhalila hned... : -)) Kou-dolku: Omluvu přijímám - s výhradou k oslovení "mistře". Mistr je tady jen jeden, a to R. L. Chápeš?
koudokolakoukolem
13. 03. 2016Ó pardon mistře. Velká omluva. Byl čas zviditelnit se. Nejdu snad na to chytře? :-)
koudokolakoukolem
13. 03. 2016:-)
Kou-dolku! TY se zamysli sám nad sebou!!! Já nepotřebuji pramen Wikipedie, absolvoval jsem SPŠ elektro - obor měřící a řídící technika. Pak jsem mj. realizoval "Reléovou telefonní ústřednu UK-112" na Dole Darkov. Na vojně jsem sloužil u "Radio-reléových stanic R-404".
P.S: A podle toho tvého P.S. bych tě tipoval na špatně zamaskovanáho R.T. -alias Relé!!! : -))
koudokolakoukolem
13. 03. 2016Zamysli se nad sebou . P.S. Jako relé se často označují i složitější montážní bloky, obsahující kromě vlastního relé i další elektroniku, např. časovací relé. Pramen Wikipedie
sepotvkorunachstromu
13. 03. 2016..už tomu začínám rozumět :))
Evženie Brambůrková
12. 03. 2016U slepiček máme bláto,
holky ale snáší dobře,
stojí nam to tedy za to. /T
Mně ať Mistr Všakvyvítekdo políbí třeba prdel. S něčím tak nízkým, jako je on, se nehodlám zahazovat. Názvy si ovšem od něj půjčím kdykoliv znovu, pokud se mi bude nějaký líbit. Ostatně názvy jsou z jeho děl to jediné, co se dá číst, možná proto tolik řve :-)
Právě jsem vykydala své hnojiště a stačilo. K tomu, co tvoří Mistr, se již nebudu vyjadřovat. /T.