Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o čápech
Autor
aleš-novák
není divu
že ten donašeč
má problém
s hnízdem
30 názorů
aleš-novák
14. 03. 2016:o)
aleš-novák
14. 03. 2016pobyt v Brixenu by pro mě byl velkou ctí :o)
aleš-novák
14. 03. 2016no jestli to necháváš na čápovi, tak se nediv...:o)
mas pravdu, moji rodicia boli obaja zo siedmych súrodencov , ja z troch a doma mam len dvoch potomkov...
hoci sú už dávno dospelí, po bocianej nádielke netúžia, aspoň zatiaľ nie...možno je to tým, že som neschopná maminka (aj ex), deti nemajú ďalšieto otca ani mamu, bojím sa ich spýtať, či tým netrpia, čo ak by bola kladná odpoveď?:)
aleš-novák
14. 03. 20168hanka: míň dětí je jen doklad našeho blahobytu...moje maminka byla ze šsti dětí, já jsem ze tří, doma máme dvě...
na druhou stranu díky rozvodům mají ty dnešní děti víc maminek, tatínků, babiček a dědečků...:o) každé mínus má své plus...
Aleši, bola som prvá, čo som ju napísala zle:)
U nás je to celé akési divné, pribúda menej detí, väčšina asi ešte stále verí na bociany a nepriloži ruku k dielu a v politike je to obdobné, viď naše povolebné turbulencie, spája sa nespojiteľné a volič je zase za vola:)
Jarmila_Maršálová
14. 03. 20168hanka-já mám hniezdo, keď tu čapicu nosím, preto ju nenosím) * a-n: ať bocianica nosí čapicu nebo čápku je úplně jedno, ale je to parádní))
aleš-novák
14. 03. 2016řekněme třeba odběratel...:o)
ale toto dílo má i nezanedbatelný aktuální politický podtext...:o)
koudokolakoukolem
14. 03. 2016jo
aleš-novák
14. 03. 20168hanka: aspoň že tu bocianicu jsem trefil :o)
nuž, správne by mala byť čiapka, takže
bocianica nosí čiapku...
a ozaj, u nás sú hniezda záchrany:)
aleš-novák
14. 03. 20168h: ve slovenčině je to ještě malebnější: bocianica nosí čapicu :o)
čapice nenosim, asi preto mam na hlave hniezdo:)
P.S.: hniezdo ma nestalo ani korunu:)
aleš-novák
14. 03. 2016v zimě nosí čapice čepici...
Jarmila_Maršálová
14. 03. 2016téměř každá žena je vlastně čapice-donašečka)
aleš-novák
14. 03. 2016ve skutečnosti je v tom samozřejmě pan ministr naprosto nevinně...:o)
slunceblunce
14. 03. 2016:))