Už už jsem dával tip, neb báseň zasáhla i mé srdce. Pěkně vystihnuté obrazy, výborný obsah. Pak jsem si ale uvědomil, že jsem se zapřísáhl, že tip dám jen básním výjimečným, které obsahem i formou nad jiné vynikat budou. Kdybys přepracovala několik kostrbatých veršů a prázdných vyjádření, s radostí bych dal svůj tip...
Straslive az desive moc silny,ale kazdopadne tip jak hrom,tohle me fakt dostalo!!! Tip
myslím též, že v nerýmované formě by to bylo hezčí, ale i tak se mi to moc líbí ! ;-) Tipík
Docela mi to vzalo dech, ani ne to, jak je to napsáno, ale ten obsah
***
Ano:-) Necim si to podobne je:-)
Je mi to líto. Snad už to tak moc nebolí.
tak teď zase já :-)Je to zajímavý..už vím o čem to celý je...co je tam hluboko...a víc už snad říkat nemusím nebo ano?
já myslela, že takoví muži už nejsou
Jsou ohroženým druhem. Bohužel. :o(
Ta báseň je krásná. Moc citová
No páni....mrazivě krásný,dost tragický... mám v očích slzy...
Tip!
No tak dnes sem si to teda přečetla celý. A už tomu dokonce rozumim. Sorry, ale tohle byla ta básnička, kterou sem z tvejch děl četla poslední a už sem na to psychicky neměla. Připadalo mi to, že to je ten typ básničky, co nesnášim a neměla sem už sílu to chápat. Tak sorry, je to hezký, smutný a tim hezký. Srozumitelný a tim ještě hezčí. A plyne z toho poučení: Nečíst dvacet básniček najednou. Seš génius chlape, umíš psát.
Génius je silné slovo, ale díky.
Čím dál tím hůř, tohle sem ani nedočetla. Rozhodla jsem se dnes přečíst všechna tvá dílka. A tohle je poslední. A nelíbí se mi tak strašně, že sem ho ani nečetla. Ale je to jen můj názor. A jak sem to všechno přečetla, tak se moje prvotní nadšení úplně vytratilo a nahradil ho strašněj smutek. A najednou je mi líto, že sem tě svejma žbleptama vůbec otravovala a tolikrát. A je mi to strašně líto, jen to nejde vzít zpět. Tak mi to odpusť. Ale já za to nemůžu, že si toho napsal tolik moc.
green, promiň, že jsem Tě skloňoval podle mužského vzoru. A to mi cosi říkalo, ať se nejdřív kouknu na Tvé osobní informace - jenže jsem spěchal.
Sorry, ale já musím dát za pravdu Greenovi. Zřejmě je to psáno srdcem, ale verši neumělými a slohem těch horších veršotepců 19. století.
Willi: myslim, ze uz sme tohle resili, ale jestli ne, tak jeste jednou :-)) Sem uplne normalni neschopnej clovicek, kterej se pred nedavnem rozhodl, ze se bude snazit psat kritiky takovy aby fakt vyjadrovaly muj nazor, aby se z nich dalo neco vycist a aby to nebylo jen slabomyslny pritakavani...Mozna to nejni nejlepsi cesta, ale ja ji zatim jenom zkousim...A zatim mam pocit, ze by to mohlo byt lepsi nez napsat jen *** ...I kdyz to taky nekdy delam...Ale tak nejak chci autora o svym nazoru informovat... :-)
Albireou: sem rada, ze sdilis muj nazor :-))
Mám úctu ke stáří, takže to nebudu komentovat.
V poho já jsem taková malá potvora urejpaná !
Greene co ty jsi vůbec zač?
Neohrabane rymy a nudna spojeni...K dobru musim unzat zaver, ten ujde...BAsnicka ve me evokuje smutnou naladu, to jo, ale jinak bych Ti doporucovala abys zkusil napsat treba neco nerymovanyho,protoze tohle mam pocit (pokud muzu soudit,jako ze nemuzu) nesedi...Omlouvam se, ze rejpu,ale tohle se mi fakticky nelibi
A to zas mě jo, mám ráda slova, která něco sdělí. A je mi jedno, jestli porušují nějakou rýmu pardon vlastně rým. Přečtu si je stokrát raději než vypilovanou hru se zvukomalebnými slovíčky, které ovšem ani zbla nerozumím. Jsem holt asi .... pařez.
Nebude ti vadit uznání od pařezu? :o) *
Holubice, nebude. Díky. A Green, Tobě vlastně také dík.
evokuje to ve me laskani slimacku. Ale treba se mylym, snad se mylim, kez bych se mylil. A hle, sliznice se dotykaji.. A obr place, vidite to, pratele? On place!
Připomínáš mi jednoho mého kamaráda...
Tak milý příteli přeji ti tady hodně zdaru!Už dávno jsem ti k těmto veršům chtěla říci,že jsou nádherné!
Hodně štěstí,ti přeji já!Moc hezké verše!