Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedokořán
Autor
agáta5
Na délku paže, víc k sobě nedosáhnu,
ruce mám popletené z proutí,
vodou zbytek přikrývám.
Hrála jsem nebo nehrála,
když brodím mezi dvěma břehy
a strachy hrnu ve vlnách?
Vysloboď ruky z prútia,
pusti strachy dole prúdom.
uži si radosť z brodenia.
Zvoľ si breh, vynor sa z vody
v závoji z kvapiek odetá
a zahraj si pradávnu hru.
Na jaký břeh, snad ten pravý?
Asi jsem kapku upjatá.
Pradávnou hru?
(Tu svedu napůl dokořán)
Pradávna hra
sa najlepšie hrá
na pravom brehu
a úplne dokorán…
29 názorů
upupo, to jsme napsali dva - já a okoloidúci . já začala a on přidal a já zase ... až z toho byla báseň :)))) naprosto rychle a improvizovaně ve zprávách ... takovej čupr čechoslováckej oťuk :)))
Zvoľ si breh... v tom to je. Ale mne to uchádza. Slovensko-česky... asi aj v tom to je. Vlastne použijúc dva jazyky si vytvorila dve osoby. Je to rozhovor.
Ako to, že ovládaš slovenský pravopis?
Evženie Brambůrková
30. 06. 2016Paráda. /T
Evženie Brambůrková
30. 06. 2016Paráda. /T
aleš-novák
30. 06. 2016ano, skutečně pít se začíná až po pátým...předtím je to jen zahánění žízně...:o)
:))) jj, pravý gentleman by měl pít asi po pátý ne? něco jako čaj o pátý :))))
aleš-novák
30. 06. 2016nevím, jestli klasické "gentleman nepije před soumrakem" má pro ženy nějaké jiné znění :o)
aleš-novák
30. 06. 2016gabi, ještě abys byla v devět ráno opitá!!! já to měl po "večeři" , tak dvě, tři sklenky...víc ne :o)
gabi, díky :) když tleskáš obom střízlivá... je všechno v pořádku . v nejlepším!!
okoloidúci, díky, ale pointa je tvá, za tu zasloužíš můj obdiv :) strašně skvěle jsi zareagoval! :)
Aleši, jj, to bude tím merlotem - apropó mám ho taky ráda :))
blacksabbath
30. 06. 2016pravý břeh je ten pravý...tak se praví.......*/***
aleš-novák
29. 06. 2016když tak nad tím přemýšlím, už jsem se dopracoval k tomu, že agátě bych dal tip i za nadpis bez textu...
ale je to možná tím merlotem, co jsem si dal k večeři...
okoloidúci
29. 06. 2016:)) dielku dávam tip za agátin nápad, za jej časť textu a bleskovú realizáciu :)
aleš-novák
29. 06. 2016a o tom to je...
okoloidúci
29. 06. 2016agáta je zjavne schopná vylúdiť teľa aj z jalovej kravy :))
Goro, díky, hrozně se mi to líbí :)
Aleši, ty jsi moc pesimista.. nebo optimista? :)))
aleš-novák
29. 06. 2016jo, funguje to :o)
i když teda poslední dobou je takových "federálních" věcí slyšet v rádiu neurekom, jestli ona to není nějaká epidemie...:o)