Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o limitech
Autor
aleš-novák
při omlazování
dejte pozor
aby nekončilo
zdětinštěním
38 názorů
Já například jsem nikdy nedospěl. Proto nemohu tvrdit, že dětinštím. A nevím proč, ale moje žena tomu říká senilita... : -((
aleš-novák
20. 07. 2016ano, extrémní limit...:o)
Neustále žena chtěla,
aby už ji omladili
a to tak, že zcela.
Za tisíce korun českých
rozvinuli vlohy
a dali ji co embryo
zpátky do dělohy. *
aleš-novák
20. 07. 2016v Teplicích je rozhledna Doubravka .o)
já měla kamarádku na základce - Doubravku a říkali jsme jí Doubravko :))
To tedy ano:))) ten film má více vtipných okamžiků /Jste tady SKRZEVA tetování? atd/ můj oblíbený:))
aleš-novák
20. 07. 2016Doubravka? to mi připomnělo Léto s kovbojem: "znám všechny krávy v okolí, ale vás jsem tu ještě neviděl" - dokonalá hláška :o)
Evžo, já paci pacičky dělala s vnukem.. a za měsíc si to zopáknu, budeme mít přírůstek Tobiáše... tedy nevím, co je to za jméno, ale prej mu budou říkat Tobíku... to je sice hrozný, ale snad to přežiju :)))))
Aleš:Nějak to cítím i bez omlazování. Vždycky jsem se tomu chechtal.
Evžo: Natož před ním někoho pomlouvat. Kdyby promluvil, "bylo by veselo".
Diano: Trefné a výstižné...Nikdo neví dne ani hodiny.
Evženie Brambůrková
19. 07. 2016U nás doma se nesmí šišlat ani na psa. Co kdyby jednou promluvil!!!
To by byla ostuda.
Zatím nežvatlám a nedělám Paci, paci. /T
Limitně se k děcku blížím,
na svůj věk se neohlížím,
paměť, rozum tiše mře,
vítej pane Alzhajmře!
Čudla: no při mém objektivním stáří už omyly nevylučuji...já myslela to, jak tam Janžurová leze po stolech jako mimčo:)))))))))
blacksabbath
19. 07. 2016špenát byl k obědu.....omlazovací přístroj nikde.....:-)).*/**
Jarmila_Maršálová
19. 07. 2016co je doma, to se počítá)
aleš-novák
19. 07. 2016tak jo, jdu se zastřelit :o)
:))) ježkovy voči
a tak nevinně to vypadá ...
Aleši, tip ti dávat nebudu, páč těch tipů máš strašně moc pořád a pak ti mistr závidí a nakonec ti píše oslavný básničky a to se mi nelíbí!
Apeluju i na ostatní! Netipujte Aleše nebo se stane ještě za života ikonou portálu :))))) a jak víme, ti nejlepší z nejlepší byli slavní až po smrti!
Omlazování a jeho úskalí je několikrát použité jako zápletka např. v českých filmech, Pane, vy jste vdova apod:))
okoloidúci
19. 07. 2016aaale, nič nemaž, pri skúmaní limitov sa narazí na všeličo :)
aleš-novák
19. 07. 2016no, asi to dílo zase smažu, když to tak čtu :o)
okoloidúci
19. 07. 2016... za okolností, ktoré nebudem bližšie rozoberať, sa môže k pedofílii a gerontofílii pridružiť aj nekrofília...
aleš-novák
19. 07. 2016zatímco při zdětinštění stářím může hrozit pedofilie kombinovaná s gerontofilií? To už jsou hodně posunuté limity :o)
okoloidúci
19. 07. 2016... btw zdetinštenie vystavuje partnera/partnerku riziku obvinenia z pedofílie :)
aleš-novák
19. 07. 2016ano, oba procesy mají stejné limity...:o)
Jarmila_Maršálová
19. 07. 2016měla bych obavy spíš z pokakávání(((
okoloidúci
19. 07. 2016... zdětinštění úplne bez námahy zaistí aj plynulé starnutie :)