Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFrancouzák
Autor
MKbaby
"Karle, francouzák!"
...
"Klíč, ty vole!"
24 názorů
to máš fuk, zloděj nebo zloběj :)) já si říkám, hlavně že mi nic netrhá žíly :)
Evženie, bral jsem to jen jako neškodnou legraci po ránu a chtěl jsem to pak smazat. Ale díky tomu, co mi tu pak nadělil jeden z početné jednočlenné tlupy obdivovatelů jednoho retardovaného spoluobčana, a díky tomu, že mne pak odpoledne s Kolobajdou označil za plného zloby, to tu nechám, ať lidi vidí, že Obdivovatel se svému Mistru začíná velmi přibližovat :-) Ostatně právě proto, abych nebyl obtěžován podobnými výlevy, jsem si pana Obdivovatele zablokoval, což pan Obdivovatel nese velmi těžce. Vždyť to jako universální řešení doporučují i admini, protože je to pro ně pohodlnější, neboť tak nemusejí nic řešit :-D
Kouzelné je taky to, že Obdivovatel i Mistr přesně vědí, kdy jsem k nim vlezl nepřihlášen, a že to prý dělám proto, abych si zachoval tvář (viz komenty pod dílem JEŠTĚ K DOBYTÍ BASTILY A FRANCOUZSKÉMU STÁTNÍMU SVÁTKU). Na tohle je v seznamu psychiatrických diagnos určitě taky nějak pamatováno :-)
Evženie Brambůrková
24. 07. 2016Výklad v několika možnostech je zajímavý. Jeden z nich pak nechutný.
Ale možnost zasmát se tomu, zde je.
Tak v takovém servisu bych dělal rád, Luboši, i když nejsem automechanik. Kde to je? :-)
zdá se, že jsi skutečně pečlivý čtenář nenáviděného autora a den začínáš kávou a jeho básní. následuje protibáseň.
Když rybičku správně připravíš, tak nesmrdí. Je ovšem fakt, že pak už se zase nehýbá... ale ten požitek! Mňam :-)
MKbaby: připadá mi, že za chvíli se" tam" bude slavit, když se objeví jen název bez obsahu. Slušný název.:)
jazyk a ryba? vždyť ryba smrdí... ty máš ale asociace :)))) ale proč ne, vkus čtenáře je různej... mě osobně s představou autora jako takovýho přijdou jeho říkanky o intimnostech nechutný...
Mně se náhodou konkrétně tohle dílko líbí. Mezi tou spoustou šílených a nenávistných autorových fekálií tohle vyloženě září. A přirovnání jazyka k rybě? Proč ne, je to hezké :-)
mě rozesmálo spíš jeho znění... skoro šedesátiletej chlap, kterej by si měl připravovat urnu strká svůj starej jazyk do něčí pusy... bleee... sám mistr, který odsuzuje starý báby, že píšou o lásce, píše blibajsy nejtěžšího kalibru
ještě horší je od něho tohle
~Cévky - - -Takové drobné, jako ze zadečku tečky
co mívají elévky. Ne nějaké ozdobné. Mé prsty jsou čtečky...
ze zadečku tečky???! bueeee... nejspíš nám mistr senilní :)))
Koukla jsem i na originál...no, velmi jednoduché s asociací na koncentrační tábory...to by mne u daného tématu nenapadlo...