Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o diskriminaci
Autor
aleš-novák
nemělo by se
"push up"
spodní prádlo
prodávat
i v oddělení
pro muže?
28 názorů
No - já jenom že pokud nestojí, tak ti nepomůže ani mužské "push up" spodní prádlo... ; -))
aleš-novák
25. 10. 2016je vidět, Kolobajdo, že jsi opravdu pozorný čtenář :o)
jen alibisticky využívám všechny možnosti, které písmák dává...:o)
Tady dole čtu, že autor nestojí o hlubší kritiku, a zároveň autor stojí o hlubší kritiku. Tak nalij čistého vína: Stojí, nebo nestojí...?!? o)) /**
aleš-novák
25. 10. 2016pikantní tip...hmm :o) díky
Ale takovéto textilní pomůcky už jednou v módě byly. V 16. století letěly kdesi v Německu jisté skandální poklopce,proti kterým církev zuřivě bojovala. - A jinak - jeden pikantní tip.
Zatím mě to téma nezajímalo, ale protože si pro svou budoucnost nefandím víc než mí vrstevníci, začnu nejspíš o men´s variantě dumat.:-)
aleš-novák
23. 10. 2016trakař push-up ...dobrá mužská varianta :o)
Kdysi jsem viděla takový pěkný obrázek muže s pupkem na trakači a říkalo se na něm "Pivo dělá krásná těla" :o))))
jejdavilda
23. 10. 2016K čemu to? Stačí kladkostroj *
Kočkodane, je mi jasné, že bys ten nápad neprodával stůj co stůj :)Jinak je fajn, že zdraví slouží
aleš-novák
23. 10. 2016Diano, nevím, jaký belly carrier máš na mysli, asi nejsem tak silný v angličtině...
ale hned se mi vybavil cat carrier
otázka je spíš:
kdy to dojde tak daleko,
že přejdeme od push-upky
k push-appce
Evženie Brambůrková
22. 10. 2016Podívej se pořádně, ale domnívám se, že to už existuje. :-)))