Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl
Autor
Děvče s rybí tváří
6 názorů
Děvče s rybí tváří
19. 03. 2017tak takhle jo!!! Všema těma věcma fakt trpim !!! Děkuju !!! Má literární tvorba spočívá výhradně na ventilaci variet osobnostího selhání, eštěs vole nezmínil nevyjasněný vztah k matce a frustraci z dlouho tajené homosexuality. Líbíš se mi a rád bych Tě pozval (Říčany u Prahy) na hudební večírek který plánuji někdy v květnu. Vybraná společnost zaručena.
vypravěč je tupec, kterej si plete dekadenci s pokrytectvím, namyšlenec ("poměrně slušně jim mrdá"), majetnickej ("jako kdyby ke mně odjakživa patřil"), bezvěrec ("starý taky pěkně hrabe, takže jí nebude vadit nějakej malej andílek"), úskočnej hyperkorektivní negramota ("jako kdyby X jako by"), lhář ("absolutně spolehnout") a naivní ("cítil jsem, že mi věří").
1. pokud vypravěčem nejsi ty, ale tebou smyšlený charakter, tak doporučuji dotáhnout výše zmíněné vlastnosti do nechutných extrémů. líbilo se mi to, ale ne nijak zvlášť - když už, tak už, ne?
2. pokud jsi vypravěčem ty, tak bys měl začít utíkat
určitě bych popřemýšlela nad těmi dlouhými a jaksi překombinovanými větami. Kratší by občas přišly vhod. Tlapatý křídýlka, vačnaté tělíčko a dužnatou tykvovitost bych určitě vynechala.
Jinak by se z toho mohlo něco vyloupnout...