Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChybí mi
10. 04. 2002
10
0
1729
Autor
KikinaV
Já nevěděla, že mi bude chybět.
Tak moc.
Nevěrně čekám jeho esemesky.
Každou noc.
Však není důvod,
není proč.
My nepatřili si a neuzráli sobě,
snad potkat jsme se měli jinde
nebo v jiný době.
Teď není důvod,
není proč.
Mezi lidma jsem a neusínám sama,
falešné úsměvy a rozpačitá rána.
Už není důvod,
není proč.
jaktože dokážeš popsat svůj specifický pocit tak,že ho tak cítí i ostatní?závidím a do pocitu se vžívám....S.
četla jsem před týdnem, v hlavě zní ještě teď... tak moc mi to je blízké...
jo, vždycky když mám smutnou náladu, tak trefím přesně na takovýhle nádherně smutný básničky. Kdybych tady nedal Tip, nemohl bych dnes klidně spát (ne že budu, když ho dám, ale to je jedno :o)
..viz Indy...to je divny, jak moc k tomuto tematu maji lidi blizko...* J.
Storyteller
12. 04. 2002
To je uplne perfektni! Je to naprosto dokonale.......................Dat takhle slova k sobe, aby rekla sama o sobe vic nez mohou.... klobouk dolu..
héééé, děkuju tomu anonymovi za přízeň, ale takhle moc zase nemusééééééééééél .. hééé .. PŘIZNEJTE SE, KDO TO BYLl!!!
nebo žeby mu zlobilo myšítko? .. :-))))))))))
Jiná forma, ale obsahově jako bych to psal sám. ...samozřejmě v opačným rodu :-)