Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodvržené město III
Autor
egil
10 názorů
whispermoonlite
04. 08. 2017závěr skvělý, začátek slibný, s prostředkem by se mělo ještě něco udělat. např. "Jestli chceš pohodu, začni číst brak." zní poněkud školometsky, a těžko si představit, že by jeden z aktérů sklouzl k takovým banalitám v řeči. podobně "Nikdo se nedívá" je nadbytečné. a snad i tematizace "psaní básní" je tak ohraná, že si zde nezaslouží místo; postačil by motiv "hýčkat si z reálna výseč", bude mít širší záběr než jen psaní. zkus tu středovou pasáž ještě poreflektovat.
ale jinak, vidím tam solidní základy a hodnotné postřehy ("tváře jsou stejné, tak stejné, ač neznámé;"), nemělo by to být na vyhození, byť intenzita není maximalní, což asi nelze požadovat od každého textu.
Miroslawek
25. 07. 2017UchoNaKoleji-
13. 07. 2017Vyvržené město bude třetí sbírka? Začala s tím Brigita...
Je tam mnoho hezkých momentů, jen mne začnou unavovat. uvolnit, přitlačit? minimalismus?
úplně nekriticky tě žeru, takže u mě dobrý... nějak to zašudláš a je z toho báseň... skvělá, jdu vykostit tři ryby a přečíst si nějakej brak... páni! si ji i uložím, no...