Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGymnazistky v bezmasém bufetu
Autor
Movsar
Vše se třáslo
Jak šla, všechno se třáslo. Její prsy se třásly v hlubokém výstřihu, její zadnice pod šaty se třásla. I já se třásl. Ve své touze a své smrtelnosti jsem se třásl.
Gymnazistky v bezmasém bufetu
V bezmasém bufetu dvě holky. Gymnazistky. Sextánky na konci prázdnin. Sedí nad učebnicemi, v nichž to hýří barvičkami pastelek, sem tam si něco řeknou, sem tam něco naťukají do telefonu. Jedna se už staví do Venušina rámce, stehna jí kypí z šortek, podbřišek násobí dvěma. Druhá je unikavě drobounká, s brejličkami blondýnka. A nad nimi olejové mandaly k meditaci a ke koupi jako poněkud zbytečné věci.
V antikvariátu
U nevelkého regálu s filosofickou literaturou se skláněla holka. Docela nevelká holka. Občas povytáhla knížku četla tituly a skláněla se stále níž. Když už byla nejníže, u německých idealistů 19. století vystrčila svůj malý zadek v naprosto ideálním úhlu pro docela nevelké setkání dvou filosofů opačných pohlaví.
Tokijčanka Šizuko
Japonka ostře sevřených rtů, Tokijčanka Šizuko. Stojí pod Májem, po boku svého šóguna z továrny na objektivy. Co si ti dva asi tak myslí o tomhle provinčním městečku na kraji Evropy? Dali na doporučení Unesco, spoustu fotografií známých míst a nadšené vyprávění společné známé Mičiko. Ach, ta bláznivá Mičiko, supí teď Šizuko. Její muž ostří objektiv za další procházející zadnicí…
Černá perla Národní
Doprovází bílou babičku s chodítkem, i když jako pečovatelka sociální služby nepůsobí. Černá kudrlinka, v průsvitné halence, a v ní jak v síti dvě čilé ryby, každá s tmavou bodlinou namísto úst. Dvě pravěké rybky pro rybáře erotiky.