Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZviditelňování
Autor
bixley
Dnes se chce každý zviditelnit. Zvlášť pokud podniká. A pochopitelně nejlépe na internetu. Hned si tedy vyrobí webové stránky s názvem své firmy, svým jménem a kontaktem.
Časem ale zjistí, že to není tak jednoduché. Nejste-li totiž zrovna premiér, prezident nebo významná celebrita, o kterých se v různých i-novinách píše prakticky dennodenně, tak zapadnete jako pověstná jehla v kupce sena.
Aby k tomu nedošlo, museli byste se jmenovat přinejmenším nějak obskurně, třeba Cincibus. Jmenujete-li se však Petr Nový, tedy máte-li vcelku běžné křestní jméno a příjmení, prorazíte těžko. Kromě vás, který nabízíte pokládání a renovaci podlah, tu je Petr Nový fotbalista, zubař, advokát, historik, kurátor, vedoucí pobočky České pojišťovny, zkrátka Petři Noví mají řadu představitelných i nepředstavitelných profesí.
To nevadí, říkáte si. Zadají-li si do vyhledávače „pokládání podlah“, tak mě stopro najdou. A zkusíte to. Vypadne spousta firem: Podlahy Bím, Podlahářství Havel, Podlahy Růžička, FILIP - pokládka podlahových krytin atakdále. Žádný Petr Nový. Nezbývá tedy než doufat, že vaši klienti dají o vás reference známým ústně, tedy stejně jako před internetovým letopočtem.
A tak nakonec dojdete k závěru, že jediní Češi, o kterých spolehlivě najdete informace, se zviditelňovali před několika sty lety a bez internetu. Třeba Bedřich Smetana, Jan Ámos Komenský nebo Jan Hus. Ale ti nikomu podlahu zaručeně nepoloží.
5 názorů
fejetonek, nebo spíše ještě novinový sloupek jak má být. Stručný, má rytmus, spád, srozumitelný a sarkastický.
Když má Petr Nový zaplacenou inzerci - reklamu, tak tam přece vyskočí, ne?
Hezká pointa:-)