Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesedmnáct
Výběr: kafka, Print, hermit
12. 04. 2002
13
0
1932
Autor
čtyřicet
kde se probouzíš?
to písek se ptal
a lebečný půvab sedmikrás
zazněl odpovědí
s kým spíš?
ptáče v kocouří tlamě
píplo
a já
s pláčem
hvězdami tvých sedmipírek
kde usínáš?
úderem kladiva
na hladinu rána ti to povím
až sejdu z lože lži
tak dneska poprvý
jsem o Tebe zakopla
to bych asi měla něco říct, že.
má to dobrou stavbu, ale občas to škobrtne o nějakej balvan, výraz, ublíží tomu nějaký spojení slov.
Nečekala jsem, že nevzdory Tvým ostrým kritikám se Tvoje poezie tak blíží tý mý... to mám radost.
Mají pravdu, je to nádhera... jen těch pár kopanců. Dej si pozor na otřepaný fráze, je vidět, že Tě občas stahujou, ale náš jazyk je geniální a má nekonečno kombinací jak říct jednu a tu samou věc...
OK, měj se, těšilo mě.
b.
(PS: budeš měnit nick ze "čtyřicet" na "čtyřicet1"???)
Pocit tlaku a imprese má v sobě každý. Básník se pozná podle toho, že ten svůj pocit dokáže přiblížit světu a tím, že to nezvládne a zašifruje to tak že tomu sám nerozumí. Impresionisticky laděné obrazy umí chrlit kde kdo... Mezi těmito jsi ale jistě jeden z lepších. Ale ne mezi básníky...
kudy nedospáváš?
.
.
.
tvých sedmnáct se dotýká těch těžko uchopitelných míst uvnitř hrudníku
Leclajr: Nevím, o čem píšu, ale vím, co píšu. Rozum ( i ten můj) je na mé básně krátký. Nepíšu zašifrované vzkazy, vytvářím nový svět.