Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS Průšou už nikam nepojedu!
Autor
Herr_Jaroslav
Hned druhý den v kempu u Lužnice jsme s Průšou zašli přes les do vesnice a zasedli jsme na chvíli do hospody. Potom jsme se stejnou cestou vraceli k řece. Trochu se mi motala hlava, ale směr jsem udržel.
Průša rovněž udržel směr, ale neudržel sám sebe v mezích slušnosti nebo snad přiměřené nevšímavosti k lidem okolo. Průša, když se napije, začne být až děsivě drzý.
Takto jsme přišli do kempu a hned na začátku seděla nějaká mánička u auta a kouřila. Průša hned na ní: "Dej mi šluka!" Styděl jsem se.
Pak tam někde u stolku seděl pantáta v trenýrkách, na chlebu kusy lančmítu a večeřel. Průša na něj: "Dej mi kousnout!" Jak já se za něj styděl!
Šli jsme dál kempem, byl tam velký stan, rodinný, přes vchod pověšený igelit, a zrovna jak procházíme kolem, zafoukal vítr, igelit se odhrnul, tak koukáme, seděla tam matka a kojila mimino.
A Průša hned na ni... ne, já už s Průšou nikdy nikam nepojedu...!
13 názorů
Pobavilo. A možná by naopak stálo za to s Průšou někam jezdit. Přibyly by náměty. Průs.. šou :-0 Tip.
Téma na dvou nohách. To je mazané. Pobavils a ten konec má značkový uzávěr!
Herr_Jaroslav
27. 02. 2018Diana: Průša jako sommeliér... odvážná myšlenka
Herr_Jaroslav
27. 02. 2018Kočkodan: Ve své úchylnosti ztrácí soudnost a dobrý vkus...
Herr_Jaroslav
27. 02. 2018Gora: To by pak už nikdy nepřišel
Herr_Jaroslav
27. 02. 2018agáta: Proto si ho tak často najímám :)
Průša by se uplatnil jako ochutnávač nějaké ohrožované vzácné osobnosti - a to ty nejsi ;-)))*
To mi připomíná historku - jela jsem s tátou a malým bráškou před lety na prázdniny, seděla tam i cizí paní se zásobami jídla, bráška se předváděl, co to dalo, a když milá paní vyndala z tašky jablko, bráška si stoupnul před ní a pronesl: Davaj! Paní se zasmála a jablko mu dala, ale od táty chytil facana, a to nás nikdy nebil:-)
Třeba by taková lekce pomohla tvému kamarádovi...