Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpilá aneb Sonet pro svinsky krásnou slečnu
13. 04. 2002
7
0
2158
Autor
Saki
Slunce už vychází a slyším zpívat ptáky
nebýt tak ožralej, asi bych zpíval taky
namísto snídaně ze všeho, co dům dal.
Kéž bych tě, kéž bych tě, kéž bych tě nepotkal!
Ty tvoje úsměvy, polibky jen tak stranou.
Nikdy se nedozvíš, co pro mě znamenaly.
Dělá ti dobře, stavět se milovanou,
Jsem jedním z miliard, kteří tě uctívali
Tenkrát jsem miloval, a teď tě nenávidím
pro všechno to, cos nikdy ani neslíbila.
Miloval, miloval jsem, a pak proklínal
kéž bych tě, kéž bych tě, kéž bych tě nepotkal.
Děkuju za všechno, cos ve mně zavinila.
Děkuju za všechno, za co se teď tak stydím...
Backdoorman
02. 01. 2003Storyteller
15. 04. 2002
tohle je teda slabší můj oblíbený básníku... kategorie tě zachraňuje, ale já ti neodpustím :))
No jo, jenže já byl jak zákon káže zlit, to mě alespoň před sebou částečně omlouvá. Nechal jsem to tu spíš pro pobavení než pro hloubku uměleckého zažívání ;o)
za prvé jsem přehlédl prolog, který leccos vysvětluje, za druhé byl-li si zlit :)) pak rozumím... na to je to až moc dobré :))
A za poslední, nemůžu se zbavit dojmu, že jsem to posílal soukromě autorovi.. no, teď už je pozdě naříkat, tak si zanadávám... :] ~@#$^
:) podpora nezaškodí..líbí a chápu, svým způsobem bych mohla psát totéž a dokonce víš komu :c) akorát že v mým případě je to v mužském rodě :c)
Neboj!!!To bude dobrý!Neco Ti poradi.Je to muj tajny recept.Zacina to tim,ze vyrazis nekam mezilidi, ktere mas rad.Das si s nima nejake ho panacka, zapijes to pivkem, eventuelně to proložíš nějakou tou cigaretkou.Potom Ti bude OK.Ale pozor!!!!Nesmi se to prehanet,po velkem mnozstvi by se mohla vratit ta otravna depka a to my prece nechceme.Prijemne lečení přeju.Ach oj !!!!
Astalavista
13. 04. 2002
no, já se spíš divím, že jsem alespoň zdání formy vůbec dodržel, smolil jsem to dneska ráno po osmi pivech rovnou do zasílacího okýnka, nevim, jestli to nemám dát pryč... ale každopádně děkuju za reakce ;o)
Máš jí děkovat nebo nenávidět za to, že existuje. Řeším teď stejný dilema. Stojíš na konci fronty čekající na její přízeň a přišels o poslední zbytky důstojnosti. Bylo by lepší odejít a zachovat si tvář, ale už je pozdě.
Myslím, že pryč bys to dát neměl.pravda ten konec, je trošku..každopádně jak si sám řekl, potřeboval ses vykřičet, tak je to v pořádku. Smutný ale dobrý!!