Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzla šanty kočičí
Autor
Gora
Šantu mám v květináči na římse
Kočkuji se s kočkou která z nás
první přivoní zaboří nos
vůněmi opojená vznáším se
kouzelnými variacemi mraků
k masožravým želvám v Amazonii
Tereka jednovousá
mívá v očním koutku jantar slzy
Motýlu na víčkách se nebrání
Pláč je věčný
pití slz nekončícím
posláním
40 názorů
Radovane, díky ti...mne to docela zaujalo...a šanta mi poeticky pomohla se k těm želvám přenést:-) díky
Radovan Jiří Voříšek
04. 04. 2018ne, že bych všem slovům rozuměl, ale najdu si je
nicméně, jsou tam silné a křišťálové verše
např.
mívá v očním koutku jantar slzy
Krásná (líbí se mi nabízené obrazy) a zároveň poučná. Ta příroda je někdy neuvěřitelná... :-)
blacksabbath
02. 04. 2018sedla.:-)))........................*/***
Josephino, to o čaji jsem nevěděla...dík...a motýl vyhledává minerály, kterých je tam jinak velký nedostatek...sůl v slzách, mne to nějak dojalo, no:-)
Každý by měl mít někoho, kdo vypije jeho slzy:-)
Dodolo, díky moc, ne, šanta je naprosto neškodná a nenávyková, jen asi deset minut mají kočky takovou povznesenou náladu...
Člověk by nevěřil, že toto nezvyklé počínání je čistě pragmatické, obrázek je až dojemný... a tomu vznášení v oblacích by jeden taky neuvěřil... není šanta návyková? :-)
Dnes je to basen, ktera ma v sobe zvlastni kouzlo : lehce trepotave a snadno uveritelne... jako sklenka dobreho vina...
zvedavče, byla tam na tom odkazu asi tři videa, a nikde je nesnědla, tak nevím...díky:-)
Zaujalo ma, že korytnačka - želva je mäsožravá - aj motýľ je živočích. Že by občas korytnačka niektorého z tých motýľov aj zjedla?
Je zajímavé pod vlivem vcelku vědeckého článku napsat tak hezkou poetickou báseň. Líbí se mi variace mraků, jantar slzy. Hezké.
Irčo, báseň je pěkná - ne náhodou má rostlina název šanta kočičí :-))). TIP
Článek o motýlech a včelách, které pijí želví slzy, je zajímavý. Děkuji.
Evženie Brambůrková
30. 03. 2018Líbí se mi. /T
Pěkná a originálni. Kdo by řekl "šanta kočičí," líbí se mi to a jsem rád, že si dala ...tralalala.