Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÓ, Exupéry, i ty?!!
Autor
LGarra
"Flákáš "to", a jde to znát.
Vím, ano, a co radíte? Co s "tím"
Pustit či tvrdě přitáhnout vodítko?
Všechno by asi mělo mít nějaký vývoj
Nechat "to" nebo "tomu" dát rozplynout?
Přemýšlím
Posečkejme.
Neunáhlujme se. Věnovala jsem ti dost.
Ve světě Fantazie smí se vše
A čekat taky
Jestli utahuji nebo povoluji vodítko?
Spíš povoluji, a věřím, že byl člověk na druhé straně trochu "ochočen".
"Nemohu si s tebou hrát," namítla liška. "Nejsem ochočena".
"Co to znamená OCHOČIT?"
"To je něco, na co se zapomíná.... Znamená to vytvořit pouta."
10 názorů
Do kat. "blbůstky" bych to neřadil. Nad tou se nezamýšlím, a tohle k zamyšlení stojí. Pozoruhodné.
Zapomínáš na hru o vlastní osvobození se v poutu, kterou s Tebou hraje vědomí. Díváš se moc blízko před horizont. Díváš se moc důležitě a v srdci z toho moc radost nemáš...tady krotí smrt a to není nějaká fantazie. Ta rozpouští...iluzi naší vlastní důležitosti. Podívej se jí do očí a neuhni ...a uvidíš jak se budou malichernosti samy rozplývat. Uvidíš vývoj.
Namýtám: Jsem "idiot" opisuju z google... Kniha leží někde... na mýtině :D ... Vedle osykového háje :D :D
Díky.
V BDSM je to nastaveno tak, že většinou "lišky" jdou dobrovolně... A když ne, je čas přestat si hrát :)
nojo, ale ta liška by měla jít dobrovolně a to se myslím neděje... vytvoření pout je krásná věc... pohádková :)
líbí se mi jak jsi to napsala ... trochu ochočen - mi vyloudilo úsměv :)