Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž jsi byl v Makedonii?
Autor
bixley
Louky plné
brouků a ještěrek
Hory plné
průzračných potoků
Lesy plné
omamné vůně
A jezera jako zrcadlo
všech těch krás
V kempu káva zdarma
na přivítanou
A v restauraci vám naservírují
srdce na dlani
9 názorů
Tam bych chtěla....ještěrky ráda pozoruju, ještě kdyby tam byli osli, to jsou krásní sympaťáci
Je pravda, že popis by se hodil i na jiné země,které jsou víc navštěvované. Chtěla jsem ale upozornit na to, že přírodní krásy (ipamátky, o kterých se nezmiňuji) jsou i v méně navštěvovaných destinacích.
Asi by stálo za to změnit název. V Makedonii jsem nebyla a podle tohoto popisu by to mohlo být klidně někde jinde. Ale chápu, že je někdy člověk nadšený a nemá to chybu. Všechno vyjde a je to ještě lepší než si představoval. Třeba já ráda vzpomínám na zájezd do severských zemí - každou chvíli jsme stáli u vodopádu nebo na jiném pěkném místě. Organizátoři to měli vychytané. K večeři nám Norové připravili lososa a jahody jako dezert a zeptali se, jestli vybrali dobře. Mně to udělalo radost a proto na ten zájezd nedám dopustit.
třeba bych to řešila závorkou
louky plné brouků a ještěrek (bosou nohou zkouším našlapovat)
nebo tak nějak, kdy se z popisu stane něco, co povede dál do představ třeba.. ale jen můj nápad na vylepšení
Díky, Goro, to máš pravdu, chtělo by to zpracovat prozaicky... Díky.
Kočkodane, strašili nás hadama, ale žádné jsme neviděli. Natož ještěry. :-)
Průzračné a milé. Raději bych si však od tebe přečetla prozaickou miniaturu, která by nebyla "jen" romantickým popisem, ale postřehem o této jistě zajímavé zemi:-)